printlogo


کد خبر: 234820تاریخ: 1400/6/21 00:00
کوتاه‌تر از گزارش

اعلام آمادگی 21 تیم برای لیگ برتر کشتی
تاکنون ۲۱ تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام(ره) در سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده‌اند.
تاکنون تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، ستارگان ساری، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، پاس مازندران، آذربایجان شرقی، مدافعان سلامت و مرکزی در کشتی آزاد اعلام آمادگی کرده‌اند.
همچنین در کشتی فرنگی تاکنون تیم‌های سیناصنعت ایذه، دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، شهدای قم، رعد پدافند ارتش، آریوبرزن بهبهان، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، سنندج و رضاپویش تهران آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام کرده‌اند.
تاکنون چند تیم برای ثبت قرارداد با کشتی‌گیران خود اقدام کرده‌اند و با توجه به اینکه قرعه‌کشی این رقابت‌ها اواخر شهریورماه برگزار و مسابقات نیز از دهه پایانی مهرماه آغاز خواهد شد، تیم‌ها می‌باید هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و عقد قرارداد با کشتی‌گیران خود اقدام کنند.
 
 
آغاز تغییرات در وزارت ورزش
مدیر جدید شرکت توسعه معرفی شد
وزیر ورزش در اولین انتصاب خود برای تکمیل چارت مدیریتی وزارت ورزش، اقدام به تعیین و معرفی مدیر جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کرد.
با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد. 
یوسفی جایگزین حسن کریمی شده است که از دی ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی‌فر متصدی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شد.
با کنار گذاشتن کریمی و معرفی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید، تغییر و تحولات و جابه‌جایی‌های حمید سجادی آغاز شد. 
البته اوهفته گذشته و به دنبال استعفای جعفر سمیعی طی حکمی مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی کرد اما انتصابی که او برای شرکت توسعه انجام داد اولین اقدام او در راستای جابه‌جایی‌های مورد نظرش در زیرمجموعه وزارت ورزش به حساب می‌آید.
معرفی یوسفی به عنوان مدیریت جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار است امروز (یکشنبه) در نشست اعضای هیأت مدیره این شرکت انجام شود.
 
 
 برای حضور در قهرمانی آسیا
انتخابی رده‌های پایه کاراته مهرماه برگزار می‌شود
مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های پایه از طریق سهمیه‌بندی استان‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، مهرماه برگزار می‌شود.
با توجه به اعلام فدراسیون آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات آسیایی طی روزهای ۲۸ آذر الی اول دی در کشور قزاقستان، مسابقات قهرمانی کشور جام امام علی(ع) در رده‌های پایه نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود.
این انتخابی طی روزهای ۱۷ الی ۲۳ مهرماه در استان تهران برگزار می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، مسابقات با شرایط ویژه برگزار می‌شود و قبل از برگزاری قهرمانی کشور، استان‌ها ملزم هستند تا تاریخ ۱۲ مهرماه مسابقات انتخابی استانی خود را برگزار کنند و با توجه به تعداد سهمیه‌های اعلامی از طریق بخشنامه مربوطه نفرات خود را مشخص کنند.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0052 sec