printlogo


کد خبر: 234815تاریخ: 1400/6/21 00:00
شکست سنگین تاتنهام صدرنشین در شروع هفته چهارم لیگ برتر
درخشش رونالدو و نتیجه درخشان منچستر

تیم فوتبال تاتنهام در دیدار خارج از خانه مقابل کریستال‌ پالاس متحمل شکست سنگینی شد و با سه گل نتیجه را به شاگردان «پاتریک ویرا» واگذار کرد.
به گزارش ایرنا، دیروز در آغاز هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تاتنهام که با هدایت «نونو اسپریتو» فصل را خوب آغاز کرده بود به میهمانی کریستال‌ پالاس رفت و با حساب سه بر صفر شکست خورد. 
تاتنهام برخلاف دیدارهای گذشته در بازی امروز، حرفی برای گفتن نداشت. غیبت «سون هیونگ مین» ستاره اهل کره‌جنوبی موجب شده بود تا تاتنهام در فاز تهاجمی توان لازم را نداشته باشد.
در دقایق ابتدایی، «اریک دایر» مدافع نام‌آشنای تاتنهام به دلیل مصدومیت جای خود را به «جوی رادان» داد.
تاتنهام برخلاف دیدارهای قبلی، امروز عملکرد چندان خوبی در نیمه نخست نداشت و در طرف مقابل این کریستال‌ پالاس بود که چند موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد.
در دقیقه ۵۷ «تانگانا» مدافع تاتنهام با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیمش دشوارتر شود.
در ادامه بازی حملات میزبان شدت بیشتری گرفت و این تیم در تلاش برای کسب نخستین بُرد فصل بود.
در دقیقه ۷۵ توپ به دست «بن دیویس» مدافع تازه‌وارد تاتنهام خورد و داور نقظه پنالتی را نشان داد. «ویلفرد زاها» پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت «هوگو لوریس» توپ را درون دروازه تاتنهام جای داد.
روند بازی تغییری نکرد و در دقیقه ۸۴ «ویلفرد زاها» بازهم تأثیرگذار بود و پاس او به «ادوارد» رسید تا این بازیکن که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت با ضربه‌ای آرام توپ را به قعر دروازه تاتنهام فرستاده و گل دوم پالاس را ثبت کند.
همین بازیکن در دقیقه ۹۳ در مصاف تک به تک با «هوگو لوریس» بازهم موفق نشان داد و گل دوم خود و سوم تیمش را به ارمغان آورد.
تاتنهام با قبول این شکست در امتیاز ۹ باقی ماند و پالاس هم ۵ امتیازی شد. با این اوصاف، «پاتریک ویرا» سرمربی فرانسوی پالاس موفق شد تا طعم پیروزی را با این تیم بچشد.
اما دیروز اتفاقات مهم دیگری هم در لیگ برتر افتاد. مهم‌ترینش اینکه کریستیانو رونالدو بعد از نزدیک به 12 سال دوباره برای منچستریونایتد به میدان رفت و درخشید. او موفق شد در نیمه اول دیدار برابر نیوکاسل تک‌ گل شیاطین سرخ را هم به ثمر برساند. ضربه برونو فرناندز با دفع ناقص دروازه‌بان نیوکاسل همراه شد تا در ادامه رونالدو دروازه خالی حریف را باز کند. گلی که باعث شد هواداران یونایتد ایستاده برای فوق‌ستاره پرتغالی دست بزنند.
اما منچستریونایتد در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد تا کریستیانو رونالدو مجبور شود یک بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شود. فوق‌ستاره پرتغالی در دقیقه 62 روی پاس عالی لوک شاو با دروازه نیوکاسل تک به تک شد و با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا بازگشت او به اولدترافورد بیش از پیش هیجان‌انگیز و شکوهمندانه‌تر شود. منچستر در ادامه توسط برونو فرناندز به یک گل محشر رسید و لینگارد حساب کار را ۴-۱ کرد.
در دیگر دیدارهای مهم آرسنال بالاخره رنگ برد را دید و توانست با یک گل از سد نوریچ بگذرد. وستهم که فصل را فوق‌العاده شروع کرده در خانه ساوتهمپتون متوقف شد و منچسترسیتی بازی بزرگ هفته را در خانه لستر با یک گل برد.

Page Generated in 0.0038 sec