printlogo


کد خبر: 234798تاریخ: 1400/6/21 00:00
نقل و انتقالات

شریفی با شهرخودرو به توافق رسید
باشگاه شهرخودرو که خود را برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و یکم آماده می‌کند، در جدیدترین کنش نقل و انتقالاتی به سراغ مهدی شریفی رفت و این بازیکن را به خدمت گرفت. 
شریفی که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را دارد فصل گذشته در سومقاییت حضور داشت و حالا دوباره به لیگ ایران بازگشته و پیراهن شهرخودرو را برتن خواهد کرد. این مهاجم ۲۹ ساله که در ۱۰ سال اخیر در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان رفته، با پیراهن سپاهان ۲۹ گل در لیگ برتر زد و در تراکتور هم ۱۶ گل به ثمر رساند و حالا باید دید در شهرخودرو چه می‌کند. قرارداد شریفی با باشگاه مشهدی یکساله خواهد بود.
 
 
بازگشت 3 مهره کلیدی شهرخودرو به تمرینات
بعد از اینکه نماینده مشهد در لیگ برتر دچار چالش‌های مدیریتی شد، برخی بازیکنان این تیم به اشکال مختلف ساز جدایی سر دادند، چندین نفر از آنها به دنبال رضایتنامه بودند و چندین نفر هم زودتر ازموعد خود را سرباز کردند تا بتوانند از «شهرخودرو» جدا شوند. 
با مشخص شدن وضعیت مدیریتی و کادرفنی این تیم، مهاجری در اولین گام از مدیران تیمش خواست زمینه بازگشت بازیکنانی که به عنوان سرباز راهی فجر سپاسی شدند را فراهم کنند و معمایی وعده داده 2 بازیکن رفته به تیم شیرازی را بازخواهد گرداند. 
در کنار آنها 3 بازیکن دیگر یعنی «حسین مهربان»، «صادق صادقی» و «امیرحسین کریمی» که از بازیکنان تأثیرگذار فصل گذشته بودند هم طی مذاکره با مهاجری قرار شد به تمرینات این تیم برگردند و قید رضایتنامه و دفترچه سربازی را بزنند.
 به این ترتیب «محمدرضا مهاجری» که به مدیریت بازیکنان معروف است، این بار هم توانست در اولین گام مانع رفتن بازیکنان کلیدی تیمش شود، گرچه قبل از آمدن او و کادرفنی‌اش «علی نعمتی» و «امین قاسمی‌نژاد» راهی پرسپولیس و استقلال شده بودند.
 
 
محمدی در پیکان ماند
نادر محمدی، مدافع وسط جوان و اوت‌انداز پیکان بعد از حضور در باشگاه و جلسه با مسئولان قراردادش را تمدید کرد.
 این مدافع 24 ساله که مد نظر مجتبی حسینی، سرمربی خودروسازان قرار داشت، دیروز بعد از توافق با اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان همچون سال‌های گذشته در این تیم ماندگار شد.
 

Page Generated in 0.0041 sec