printlogo


کد خبر: 234795تاریخ: 1400/6/21 00:00
کریمی: غیرت بازیکنان تراکتور بیشتر از ستاره‌های النصر است
شنیدم النصر دو بازیکن به تیمش اضافه کرده که قیمت آنها ۱۲ میلیون دلار است و نفرات تأثیرگذاری هستند. شاید بازیکنان ما چنین قیمتی نداشته باشند، اما غیرت‌شان به مراتب از حریف بیشتر است. خوشبختانه تیمی که می‌خواهد به زمین برود، ماحصل کار چهار ماه گذشته خودم است

فیروز کریمی سرمربی تراکتور که تیمش را آماده بازی یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان می‌کند، معتقد است غیرت بازیکنانش از حریف بیشتر 
است. 
کریمی درباره شرایط تراکتور در آستانه سفر به قطر برای بازی با النصر می‌گوید: «شرایط تیم نسبت به موجودیت ما خوب است. صد البته خیلی یار از دست دادیم، اما بضاعت ما الان همین است.
 در این ۳، ۲ جلسه با همین بضاعت کار کردیم و ان‌شاءالله یک بازی خوب را مقابل تیم عربستانی به نمایش می‌گذاریم. 
شاید این جمله تکراری باشد، اما تا ابد گفته می‌شود. نتیجه دست خدا است. 
امیدوارم خدا هم به ما نظر کند. اطمینان داشته باشید از قبل باخته نیستیم و با تمام وجود به مصاف حریف می‌رویم. تصور می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم در پیش است.» 
سرمربی تراکتور در رابطه با سطح آمادگی بازیکنانش ادامه می‌دهد: «از لحاظ بدنی به صد در صد آمادگی نرسیدیم. 
۳، ۲ بازیکن مصدوم هم با تلاش کادر پزشکی به جمع ما اضافه شدند. به جز این نفرات سایرین آمادگی نسبی دارند. 
در مجموع شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان دلخواه‌مان نیست و این موضوع طبیعی است، چون کارمان را خیلی دیر و با تعداد بازیکنان کمی شروع کردیم. ۳، ۲ بازیکن در هفته جاری به جمع ما اضافه شدند، اما در تستی که گرفتیم وضعیت بدنی‌شان بد نبود. ناامید نیستیم و ان‌شاءالله آن نفرات هم بتوانند پا به پای بچه‌های دیگر تلاش کنند.»
 فیروز کریمی در مورد میزان شناختش از النصر می‌گوید: «حسین خطیبی تیم حریف را آنالیز کرده و ۳-۲ جلسه تمرینی خود را بر همین اساس درنظر گرفتیم. 
می‌دانیم نقاط ضعف و قوت‌شان چیست. سعی کردیم در این جلسات تمرینی کم و محدود، نقاط قوت حریف را پوشش داده و از نقاط ضعفش استفاده کنیم.
 البته النصر تیمی قوی و صاحب سبک است. 
این موضوع را دقیق نمی‌دانم، اما به خاطر حفظ روحیه بچه‌ها نگفتم. شنیدم النصر دو بازیکن به تیمش اضافه کرده که قیمت آنها ۱۲ میلیون دلار است و نفرات تأثیرگذاری هستند. شاید بازیکنان ما چنین قیمتی نداشته باشند، اما غیرت‌شان به مراتب از حریف بیشتر است. 
خوشبختانه تیمی که می‌خواهد به زمین برود، ماحصل کار چهار ماه گذشته خودم است.
 البته مربیان دیگر هم کار کردند. تیم بدی نداریم و امیدواریم پس از غلبه بر النصر در مراحل بعدی با قدرت بیشتری ظاهر شویم.»
 کریمی درباره دلیل بازگشتش به تراکتور هم صحبت‌های جالبی دارد: «برای چهار، پنج مورد به تراکتور برگشتم. اولین موضوع خود هواداران هستند. 
شرایط سخت است. پیشنهاد داشتم و دارم، اما به دلیل برخی مسائل خانوادگی، ابتدا می‌خواستم آن کار‌ها را انجام بدهم تا سر فرصت به جمع اضافه شوم. 
هواداران پس از رفتن من نشان دادند می‌توان به آنها تکیه کرد، چون قدرشناس بوده و صادقانه و بدون شعار پشت قضیه هستند. اول از همه به خاطر آنها به تراکتور برگشتم. 
دومین عامل بازگشت من ورزش کشورمان است و فوتبال هم بخشی از این ورزش است.
 نماینده ایران، تمام آذربایجان و همه ترک‌ها هستیم. سوای اینکه نماینده مردم داخل ایران و خیلی از ایرانی‌های مقیم در خارج از کشور هستیم، باید آبرومندانه در لیگ قهرمانان شرکت کنیم و آماده باشیم. 
باید باعث دلخوشی مردم‌مان باشیم. سومین عامل بازگشت من، اعتلای نام تراکتور است، زیرا تیم بزرگی است و شانه به شانه خیلی از تیم‌های پرطرفدار دنیا حرکت می‌کند. چهارمین عامل بازگشت من همه پرسنل باشگاه خاصه محمدرضا زنوزی هستند.»

Page Generated in 0.0088 sec