printlogo


کد خبر: 234788تاریخ: 1400/6/21 00:00
در چنین روزی ۲۱ شهریور ۱۳۸۱
باخت عجیب بارسلونا

اولین باخت حیرت انگیز تیم بارسلونا مقابل تیم قعر جدول دسته سوم باشگاه‌های فوتبال اسپانیا، نوولدا، حیرت همگان و افکارعمومی این کشور و موج انتقادها را علیه «لوئیز فان گال» مربی هلندی تیم بارسلونا برانگیخت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلون دو تیم بارسلونا و نوولدا چهارشنبه شب در چهارچوب مسابقات جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند و بارسلونا 2-‌3 باخت و از دور مسابقات حذف شد.
این باخت غیر منتظره اولین شکست حقارت بار تیم بارسلونا در مسابقات باشگاه‌های اسپانیا بود. این نتیجه غیر قابل قبول موج حملات انتقادی را متوجه لوئیز فان گال کرد و تقریباً همه مطبوعات اسپانیا ضمن مضحک قلمداد کردن بازی بازیکنان بارسلونا، برنامه‌های فان گال برای این تیم را غیر‌عملی و ناکارآمد خوانده‌اند.
 مطبوعات اسپانیا بازی ضعیف تک تک بازیکنان بارسلونا را بخصوص فرانک دو بوئر مدافع هلندی و همچنین دروازه‌بان تازه‌وارد آن میخائل آنکه آلمانی که اولین بازی رسمی خود را انجام داد را مسئول این نتیجه غیر قابل قبول دانستند.
 اما فان گال اشتباهات انفرادی بازیکنانش و همچنین شرایط نامساعد زمین بازی را مقصر شناخته و می‌گوید: زمین مسابقه کوچک و در اندازه مسابقه تنیس بود و کنترل توپ در این زمین بسیار دشوار بود و این مسأله برای بازیکنان ما مشکل آفرین بود.
 

Page Generated in 0.0054 sec