printlogo


کد خبر: 234782تاریخ: 1400/6/21 00:00
خبر

پیش فروش موفق بلیت 
باشگاه استقلال تاجیکستان با افزایش قیمت بلیت‌های بازی این تیم مقابل پرسپولیس به ۲۰ و ۵۰ سامانی (۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان) تلاش کرد تا به این شکل درآمدزایی‌اش را از اولین میزبانی آسیایی‌اش افزایش دهد. همچنین مسئولان این باشگاه تبلیغات گسترده‌ای روی بازی با نایب قهرمان فصل گذشته آسیا داشتند و در سطح شهر بنرهای این بازی را نصب کردند و پیش فروش بلیت را هم در محل ورزشگاه استارت زدند. گزارش‌ها از تاجیکستان حاکی از آن است که اگرچه صف خاصی برای خرید بلیت کاغذی صورت نگرفته اما تاکنون بلیت فروشی از نظر مدیران استقلال به صورت موفق پیش رفته و استقبال خوبی از این بازی شده. با این حال هنوز تعداد نسبتاً زیادی از ۱۸ هزار بلیت پیش فروشی باقی مانده که باشگاه تاجیک انتظار دارد در 48 ساعت آینده به فروش برسد.
 
سه سکو برای پرسپولیس
صبح دیروز افسر امنیتی و دو نفر از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، در ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه، حضور یافتند و از امکانات ورزشگاه و سکوها بازدید به عمل آوردند. در جریان این بازدید، سکوهای محل استقرار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه مشخص شد. سکوهای شماره ۵ و ۶ جهت استقرار و سکوی شماره ۷ جهت نصب پرچم‌های کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تعیین شد. گفتنی است قرار شده هزار بلیت به هواداران پرسپولیس فروخته شود.
 
تست‌ها منفی شد
اعضای کاروان پرسپولیس ساعاتی پس از ورود به تاجیکستان طبق پروتکل کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، تست‌های تشخیص کووید ۱۹ را پشت سر گذاشتند که ظهر دیروز جواب تست‌ها مشخص شد و خوشبختانه به اعضای تیم اعلام کردند تمام نمونه‌ها منفی است تا پرسپولیسی‌ها با خیال راحت برای تمرین اول آماده شوند.
 
یحیی اول شد
در نظرسنجی سایت‌ ای ف سی برای انتخاب بهترین‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 یحیی گل‌محمدی با کسب 33/ 61 درصد آرا اول شد . همچنین مهدی ترابی و شهریار مغانلو نیز جزو هافبک‌ها و مهاجمان برتر این مرحله از سوی هواداران انتخاب شدند .
 

Page Generated in 0.0048 sec