printlogo


کد خبر: 234777تاریخ: 1400/6/21 00:00
میلان - لاتزیو؛ ساعت 20:30
نبــــرد گلــــزن‌ها

میلان و لاتزیو در این فصل سری آ تمامی بازی‌های‌شان را برده‌اند، اما روند پیروزی‌های حداقل یکی از این دو تیم به پایان خواهد رسید. میلان در بازی اخیر خود در خانه کالیاری با درخشش اولیویه ژیرو به پیروزی رسید و لاتزیو با مائوریتسیو ساری با گل‌های زیادی که زده صدرنشین جدول سری آ است.
ژیرو پس از سال‌ها دعوت به تیم فرانسه، این‌بار به این تیم فراخوانده نشد. اما اگر او درخشش خود در بازی با کالیاری که با دو گل همراه بود را ادامه دهد، احتمالاً به‌زودی به تیم ملی برمی‌گردد. ژیرو چلسی را ترک کرد تا فرصت بازی بیشتری پیدا کند و در میلان خوب کار کرده است.
میلان در پنجره نقل‌و‌انتقالات با تیموئه باکایوکو و جونیور مسیاس قرارداد امضا کرده است. مسیاس 30ساله که پدیده کروتونه در فصل گذشته بود، فوتبال حرفه‌ای را از 24سالگی آغاز کرده و پیش از آن پیک موتوری بوده است.
استفانو پیولی توانسته با جدایی جیان‌لوییجی دوناروما کنار بیاید و حالا می‌خواهد دوباره تیمش را مدعی قهرمانی اسکودتو سازد. آنها سرانجام به لیگ قهرمانان هم برگشته‌اند و البته هفته آینده با یوونتوس هم دیدار خواهند داشت. اما این تیم فعلاً باید به فکر بازی با لاتزیو باشد.
میلان از سال 1990 تاکنون در 31 بازی خانگی در لیگ برابر لاتزیو تنها یک شکست را تجربه کرده است. اما لاتزیو با «ساری‌بال» خوب کار کرده و توانسته در دو بازی اول لیگ 9 گل بزند که رکوردی برای این تیم به‌شمار می‌رود.
ساری با چلسی و یوونتوس قهرمانی به دست آورد اما در این دو تیم محبوب نشد. او حالا می‌خواهد شهرت خود در زمینه فوتبال زیبا را دوباره به دست بیاورد و البته تیمی را تقویت کند که فصل گذشته نتوانست به لیگ قهرمانان راه پیدا کند. لاتزیو خواکین کوریا را هم به اینتر واگذار کرده است. اما با این حال آنها نشان داده‌اند می‌توانند بدون کوریا و سیمونه اینتزاگی که حالا در اینتر مربی او شده است، به عملکرد خوب ادامه دهند.
چیرو ایموبیله از لاتزیو با 4 گل صدرنشین جدول گلزنان است و در 13 بازی مقابل میلان در سری آ، هفت‌بار گلزنی کرده است. اولین هت‌تریک او برای لاتزیو هم مقابل میلان در سال 2017 بود. او در سه بازی اخیر مقابل روسونری در لیگ گل زده است.
ساری در تابستان بودجه چندانی در اختیار نداشت تا خرج تیم کند. اما ایموبیله ماندنی شده و لاتزیو همچنان امیدوار به موفقیت است.
در این بازی، میلان احتمالاً با قحطی مهاجم روبه‌رو خواهد بود، اما زلاتان ابراهیموویچ شاید به میادین بازگردد. این فوق‌ستاره سوئدی شاید جای اولیویه ژیرو را در خط حمله بگیرد. ژیرو دچار ویروس کرونا شده و تنها یک تست داده که منفی بوده است.
اگر این مهاجم سابق آرسنال به این بازی نرسد، ابراهیموویچ در کنار براهیم دیاز، بازی‌ساز روی فرم تیم بازی خواهد کرد. دیاز پس از جدایی هاکان چالهان‌اوغلو و پیوستن او به اینتر، در میلان شکوفا شده است.
فرانک کسیه، هافبک تأثیرگذار میلان هم پس از مدتی دور از میادین به‌دلیل کشیدگی عضلانی، حالا بازگشته و استفانو پیولی در چینش خط میانی تیمش دچار چالش شده و باید از بین راده کرونیچ، اسماعیل بن‌ناصر و ساندرو تونالی، یکی را برای بازی در کنار کسیه انتخاب کند.
لاتزیو هم دو بازیکن خود را حالا در اختیار دارد؛ مانوئل لاتزاری و لوییز فلیپه که آماده شده‌اند و در سفر به میلان حاضر خواهند بود. ساری از این‌رو تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. انتظار می‌رود او خط حمله تیمش را متشکل از پدرو، فلیپه اندرسون و چیرو ایموبیله به میدان بفرستد و از سیستم 3-3-4 استفاده کند.
ماتیا زاکانی که در روز آخر نقل‌و‌انتقالات به لاتزیو اضافه شد، نیمکت‌نشین خواهد بود اما احتمالاً در نیمه دوم اولین بازی‌اش را برای لاتزیو تجربه خواهد کرد.
 
ترکیب احتمالی
میلان: ماینیان؛ کالابریا، کیائر، توموری، هرناندز؛ کسیه، تونالی؛ سالماکرز، دیاز، ربیچ؛ ابراهیموویچ.
لاتزیو: رینا؛ لاتزاری، فلیپه، آچربی، هیسای؛ میلینکوویچ-ساویچ، لیوا، آلبرتو؛ پدرو، ایموبیله، اندرسون.
 

Page Generated in 0.0066 sec