printlogo


کد خبر: 234776تاریخ: 1400/6/21 00:00
رئال‌مادرید - سلتاویگو ساعت 23:30
رونمایی از برنابئوی جدید

رئال‌مادرید در بازی امشب در ورزشگاه بازسازی‌شده سانتیاگو برنابئو به‌دنبال رسیدن به سومین پیروزی فصل است. سفیدها با کسب هفت امتیاز از سه بازی ابتدای فصل، تا شروع این هفته در صدر جدول قرار داشتند در حالی که سلتاویگو تنها یک امتیاز از سه بازی گرفته و در رده هجدهم قرار دارد.
بعد از ۱۸ ماه بازسازی، ورزشگاه معروف رئال‌مادرید بار دیگر میزبانی یک مسابقه را بر عهده دارد و سلتاویگو به پایتخت اسپانیا سفر می‌کند تا در رونمایی از سانتیاگو برنابئوی جدید شرکت کند. از فروردین سال گذشته که رئال با دو گل بارسلونا را شکست داد، هیچ مسابقه‌ای در این استادیوم برگزار نشده است.
از آن موقع خیلی چیزها در باشگاه عوض شده و بازیکنان کلیدی متعددی از تیم جدا شده‌اند اما کارلو آنچلوتی در شروع دومین دوره مربیگری‌اش در رئال امیدوارکننده بوده. 
تیم او در هفته اول ۴ بر یک آلاوس را شکست داد و در هفته دوم در یک بازی هیجان‌انگیز برابر لوانته به تساوی ۳ بر ۳ رسید. سومین بازی خارج از خانه رئال در فصل 2022-2021 در زمین بتیس با گل نیمه دوم دنی کارواخال به سود پرافتخارترین تیم اروپا خاتمه یافت.
رئال حالا به خانه برگشته و برنامه شلوغی از مسابقات دارد. کارشان در لیگ قهرمانان اروپا این هفته با بازی در زمین اینترمیلان شروع می‌شود و در هفته‌های بعد با والنسیا، مایورکا و ویارئال در لیگ بازی دارند.
سلتا اما شروع ناامیدکننده‌ای در فصل جدید داشته. تیم ادواردو کودت آرژانتینی بازی خوبی مقابل اتلتیکومادرید در هفته اول داشت اما در نهایت به مدافع عنوان قهرمانی ۲ بر یک 
باخت. 
بعد مقابل اوساسونا بدون گل مساوی کردند و قبل از تعطیلات بازی‌های ملی در خانه با یک گل به اتلتیک بیلبائو باختند.
سلتا در فصل قبل ۵۳ امتیاز به دست آورد و در رده قابل تحسین هشتم قرار گرفت که بهترین رتبه این تیم در لالیگا از فصل 2016-2015 بود. این تیم البته بعد از بازی در برنابئو چند بازی بردنی دارد و با توجه به کیفیت تیم بعید است درباره سقوط نگرانی داشته باشند.
 
اخبار تیمی
رئال‌مادرید در بازی این هفته هم نمی‌تواند از دنی سبایوس و فرلان مندی استفاده کند، ضمن اینکه بعید است با توجه به مصدومیت‌های اخیر تونی کروس با استفاده از او ریسک کنند. لوکا مودریچ و ناچو هر دو این هفته تمرین کرده‌اند و برای همین در تلاش برای بازی هستند ضمن اینکه مارسلو می‌تواند به‌عنوان دفاع چپ به ترکیب اصلی برگردد.
آنچلوتی البته برای بازیکنان خط حمله باید انتخاب کند؛ کریم بنزما قطعاً در ترکیب است اما در کناره‌ها گزینه‌های زیادی پیش روی او قرار دارد. وینیسیوس جونیو می‌تواند جلوتر از ادن آزار در سمت چپ به کار گرفته شود و گرت بیل هم در این فصل زندگی آسان‌تری در رئال‌مادرید نصیبش شده و شاید در سمت راست حمله در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
بازیکن جوان فرانسوی، ادواردو کاماوینگا هم در تلاش است برای نخستین‌بار با پیراهن تیم جدیدش در یک بازی رسمی به میدان برود. او در اواخر پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی از رن آمده است.
سلتا احتمالاً یک‌بار دیگر نتواند از کوین واسکز استفاده کند که فکش شکسته است اما خوسه فونتان و میگل بائسا بعد از بازگشت از مصدومیت آماده بازی هستند.
کودت هم احتمالاً در برابر وسوسه تغییر سیستم بعد از باخت خانگی به اتلتیک بیلبائو مقاومت می‌کند و یک‌بار دیگر برای آبی آسمانی‌پوشان از سیستم 2-3-1-4 استفاده می‌کند.
یاگو آسپاس و سانتی مینا جای ثابتی در یک‌سوم دفاعی حریف خواهند داشت و رناتو تاپیا، دنیس سوارس و برایس مندز همه برای تیم میهمان بازی می‌کنند.
 
ترکیب احتمالی
رئال‌مادرید: کورتوآ؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، مارسلو؛ والورده، کاسمیرو، مودریچ؛ بیل، بنزما، وینیسیوس
 
سلتاویگو: دیتورو؛ مالو، آرائوخو، موریو، گالان؛ تاپیا؛ مندز، سوارس، نولیتو؛ مینا، آسپاس
منبع: اسپورتس مول
 

Page Generated in 0.0048 sec