printlogo


کد خبر: 234767تاریخ: 1400/6/21 00:00
لژیونرها

استراحت به ستاره ایرانی در لیگ اروپا
غیبت جهانبخش مقابل نماینده رژیم صهیونیستی
علیرضا جهانبخش پس از انجام دو بازی درخشان برای تیم ملی ایران در هفته‌های اول و دوم مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق که با گلزنی او در هر دو دیدار همراه بود، در روتردام حضور یافت و به تمرینات فاینورد هلند اضافه شد.  ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برد، به‌صورت جدی در کار گروهی در تمرین فاینورد شرکت کرد تا آماده دیدارهای آینده تیمش باشد که البته او در نخستین بازی باشگاهش نمی‌تواند آنها را همراهی کند.
فاینورد سه‌شنبه شب (بیست و سوم شهریورماه) در یکی از مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ کنفرانس اروپا باید در زمین نماینده رژیم صهیونیستی به میدان برود که علیرضا جهانبخش در این مسابقه تیمش را همراهی نمی‌کند. بنابر اعلام باشگاه فاینورد، سرمربی این تیم با درخواست علیرضا جهانبخش مبنی بر عدم سفر همراه دیگر بازیکنان موافقت کرده، چرا که ورزشکاران ایرانی همواره در تقابل با نماینده‌های رژیم صهیونیستی حاضر نخواهند بود. فاینورد پس از دیدار در لیگ کنفرانس اروپا، روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریورماه در دیداری خانگی و حساس مقابل آیندهوون قرار می‌گیرد که علیرضا جهانبخش از آن مسابقه به فهرست تیمش اضافه خواهد شد.
 
 
ران پای مدافع ایرانی در حال بهبود
حسینی 7 تا 10 روز دیگر برمی‌گردد
آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری‌اسپور ترکیه اعلام شد. به گزارش رسانه رسمی باشگاه کایسری‌اسپور ترکیه، سیدمجید حسینی که اواسط ماه گذشته میلادی از بخش داخلی ران پای راست آسیب دیده بود انتظار می‌رود در 7 تا 10 روز آینده به تمرینات گروهی کایسری‌اسپور بازگردد. کایسری‌اسپور که مجید حسینی و علی کریمی را در اختیار دارد تا پایان هفته سوم فصل جدید سوپرلیگ ترکیه با چهار امتیاز رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.
 
 
تمرینات سخت بال ایرانی سانتاکلارا
محبی حتی به شهر هم نمی‌رود!
پس از حضور محمد محبی در سانتاکلارا و صادر شدن ITC او از سوی فدراسیون فوتبال ایران، این بازیکن تمرینات فشرده خود را برای رسیدن به آمادگی شروع کرد. سانتاکلارا این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کند و یک دیدار دوستانه برگزار کرده است که در این دیدار محمد محبی عملکردی درخشان را ثبت کرد و دو گل برای تیمش به ثمر رساند. عملکرد خوب محبی کادرفنی این تیم را امیدوار کرده است تا با اضافه شدن او به ترکیب تیم، نتایج قابل قبولی را در لیگ پرتغال به ثبت برسانند. سایت باشگاه سانتاکلارا در رابطه با حضور محبی در این تیم نوشت: «او از روزهای ابتدایی حضورش در جزیزه پونتا دلگادو هنوز برای گشت و گذار به شهر نرفته و سخت تمرین می‌کند.  حتی در روزهایی که تیم تمرین نمی‌کند او به طور اختصاصی با یکی از مربیان به زمین باشگاه می‌آید تا با انجام تمرینات اختصاصی برای بازی در ترکیب تیم آماده شود.»
 
 
تساوی ناامیدکننده برابر دراگُوولیاس
دلفی در گوریتسا هم فیکس نیست
در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال گوریتسا در حالی که یونس دلفی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در استادیوم رادنیک به مصاف دراگُوولیاس قعرنشین رفت. یاران دلفی پس از دو پیروزی پیاپی، در تلاش برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل دراگُوولیاس بودند تا موقتاً صدرنشین لیگ یک کرواسی شوند اما با فرصت‌سوزی تنها به یک امتیاز بسنده کردند. گوریتسا در دیداری که یک گل به خاطر بازبینی ویدئویی مردود شد و یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک برابر دراگُوولیاس رضایت داد تا ۱۳ امتیازی شود و با تفاضل گل کمتر نسبت به دینامو زاگرب، ریه‌کا، هایدوک اسپلیت و اوسی‌یک در جایگاه پنجم جدول لیگ یک کرواسی بماند.
یونس دلفی، مهاجم ایرانی گوریتسا پس از اینکه حضور ثابت و یک نیمه‌ای مقابل دینامو زاگرب داشت، در دو هفته اخیر نیمکت‌نشین بود، اما این بار از دقیقه ۸۳ مقابل دراگُوولیاس به میدان رفت و سومین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را انجام داد.

Page Generated in 0.0096 sec