printlogo


کد خبر: 234756تاریخ: 1400/6/20 00:00
اردوگاه آبی

 حضور تماشاگر لغو می‌شود؟
در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود به احتمال زیاد بازی استقلال و الهلال عربستان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما خبرهای تازه‌تر حکایت از لغو این تصمیم دارد. البته برگزارکننده‌های فوتبال آسیا هنوز تصمیم قطعی پیرامون این موضوع را اتخاذ نکرده‌اند اما ممکن است در نهایت بازی استقلال و الهلال که قرار بود با حضور 3600استقلالی در ورزشکاه زعبیل شهر دبی برگزارشود، بدون حضور تماشاگر باشد. هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و کشور میزبان تمایل دارد که اجازه حضور تماشاگر را در این بازی صادر کند. باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.
 
 
حضور تماشاگر در مراحل حذفی 
سعودی‌ها که با نفوذ خود کنفدراسیون فوتبال آسیا را در اعطای میزبانی به این کشور عمیقاً تحت تأثیر قرار داده‌اند و توانسته‌اند میزبانی مراحل حذفی را به دست بگیرند، قصد دارند در بازی‌های دور بعد از تماشاگر استفاده کنند. این تصمیم به جهت یاری هرچه بیشتر تیم‌های سعودی اتخاذ شده چون احتمال دارد دو تیم سعودی به مراحل بالاتر صعود کنند که با توجه به برگزاری بازی در کشور عربستان و حضور تماشاگران احتمال پیروزی نماینده‌های فوتبال عربستان نیز فزونی خواهد گرفت. سعودی‌ها نفوذ خود در تصمیم‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را تا آنجا گسترش دادند که حتی استقلال نتوانست در این مرحله از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و حتی در مرحله گروهی مجاب به حضور در کشور عربستان هم شد!
 
 
احتمال غیبت سلمان فرج 
یکی از بازیکنان کلیدی تیم الهلال عربستان که در تیم ملی این کشور هم بازی می‌کند، احتمالاً بازی با استقلال را از دست خواهد داد. نام این بازیکن سعودی سلمان فرج است. بازیکنی که در پست هافبک بازی می‌کند و در جریان پیروزی تیم ملی کشورش مقابل عمان نیز حضور داشت. فرج از جمله بازیکنانی است که در سال‌های اخیر در فوتبال عربستان حامیان زیادی داشته و جزو خوب‌های این کشور محسوب می‌شود. پزشکان تیم الهلال عربستان در تلاشند این بازیکن را به بازی با استقلال برسانند. دیداری که دوشنبه شب در شهر دبی امارات برگزار خواهد شد. استقلال اما هیچ مصدومی ندارد و بدون مشکل می‌تواند مقابل الهلال به میدان برود.
 

Page Generated in 0.0054 sec