printlogo


کد خبر: 234755تاریخ: 1400/6/20 00:00
بازیکنان استقلال قدر بازی با الهلال را بدانند
رجبی: آقای سجادی دنباله‌روی وزرای قبل نباشید

رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان خواسته دنباله‌روی مدیران قبلی نباشد و برای استقلال تصمیمی متفاوت اتخاذ کند. 
رجبی می‌گوید: «ایجاد تغییرات در تیم مدیریتی استقلال الزامی است و وزارت ورزش نباید از آن طفره برود و باید در اسرع وقت این کار انجام شود. وقتی می‌گوییم تغییرات ایجاد شود، منظور فقط  تغییر نفر و مهره نیست. 
بلکه منظور تغییر در نگرش نسبت به انتخاب مدیران جدید برای استقلال است. مدیرانی که وزارت آقای سجادی برای استقلال انتخاب می‌کنند باید از جنس متفاوتی باشند، از جنس و بدنه این باشگاه باشند و اندازه مدیریت‌شان در حد نام و قدمت افتخارات این باشگاه باشند وگرنه تنها رفتن آقای «ایکس» و آمدن آقای «ایگرگ»، انتظار و مطالبه ما نیست.» 
رجبی در ادامه اظهارات خود می‌گوید: «آقای سجادی باید در تصمیم‌گیری برای استقلال طوری عمل نماید که دنباله روی وزارت قبلی نباشد. هوادار و پیشکسوت استقلال باید تغییر را در استقلال احساس کند. برای این تیم یک روز هم یک روز است.  سال‌هاست در حق استقلال اجحاف می‌شود و باعث نارضایتی چندصد پیشکسوت و چند میلیون هوادار شده‌اند.
 وقتی می‌گویم اجحاف منظورم چند تا پنالتی و رفت و آمد چند بازیکن نیست. بلکه منظور از اجحاف انتخاب مدیران در سال‌های اخیر است که هرگز در اندازه استقلال نبوده و نتوانسته‌اند به اندازه نام این تیم در آن مدیریت کنند.» 
رجبی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌گوید: «استقلال بازیکنان مستعدی دارد و برای پیروزی مقابل الهلال شانس کمی ندارد. بازیکنان استقلال باید قدر این فرصت را بدانند و توجهی به حواشی نکنند. از بازیکنان استقلال انتظار داریم با تمام قوا مقابل الهلال بازی کنند.»

Page Generated in 0.0058 sec