printlogo


کد خبر: 234751تاریخ: 1400/6/20 00:00
آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا
رونمایی کم دردسر

ایران ورزشی- رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا آغاز خواهد شد و 16 تیم آسیایی در چهار گروه به مصاف هم خواهند رفت. تیم ایران هم مانند 15 تیم دیگر از فردا تا سه‌شنبه رقابت‌های مرحله گروهی را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن وارد رقابت‌های حذفی خواهد شد. در نهایت هم دو تیم راه یافته به فینال، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی 2022 در روسیه را کسب خواهند کرد و راهی این رقابت‌های مهم خواهند شد.
 
    کار آسان در مرحله گروهی
تیم ایران در مرحله گروهی سه حریف دارد که هیچ‌کدام در حد و اندازه‌هایی نیستند که حتی یک ست از ایران بگیرند. هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان سه همگروه ایران در گروه دوم این رقابت‌ها هستند که به ترتیب رودرروی ایران قرار خواهند گرفت.
شاگردان بهروز عطایی صبح فردا و از ساعت 10:30 صبح به وقت تهران با هنگ‌کنگ دیدار می‌کنند. رقابتی که همچون دو بازی بعدی، فرصت بسیار خوبی است تا هم استرس و فشار را از روی تیم کم تجربه ایران و حتی سرمربی بردارد و هم جبرانی باشد برای رقابت‌های تدارکاتی که فرصتی برای انجام‌شان در تهران فراهم نشد.
در روز اول این رقابت‌ها هشت رقابت برگزار می‌شود که شاید آخرین مسابقه بین ژاپن میزبان و قطر، حساس‌ترین و نزدیک‌ترین رقابت باشد.
 
    رونمایی رسمی از تیم جدید
تیمی که با مربی جدید و ترکیب تقریباً تازه راهی رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا می‌شود و اولین رقابت خود را پشت سر خواهد گذاشت و به نوعی یک رونمایی را پشت سر خواهد گذاشت. تیمی با تجربه‌ که کاپیتانش میلاد عبادی‌پور است و اکثر نفرات آن بازیکن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران در سال‌های اخیر هستند. بازیکنانی که تعدادی از آنها میدان‌دیده و برخی دیگر نخستین رویداد مهم‌شان در رده بزرگسالان است.

Page Generated in 0.0052 sec