printlogo


کد خبر: 234748تاریخ: 1400/6/20 00:00
نقل و انتقالات

کریستوفر نت در تست‌های پزشکی سپاهان
کریستوفر نت گلر اتریشی مورد نظر کادر فنی سپاهان که برای عقد قرارداد با این باشگاه وارد اصفهان شد، دیروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. در شرایطی که محرم نویدکیا خریدهای بسیار خوبی برای تقویت تیمش در بخش میانی و هجومی داشته، در خط دروازه شرایط همینقدر خوب نبود و اضافه شدن نیما میرزازاد که هیچ وقت گلر فیکسی در نساجی مازندران نبوده و در نیم فصل اول لیگ نوزدهم هم نمایش خوبی به عنوان دروزاه‌بان شماره یک این تیم نداشت، نگرانی‌های زیادی میان هواداران تیم ایجاد کرده بود. در نهایت و در شرایطی که محرم نویدکیا و رحمان احمدی به راحتی می‌توانستند با رشید مظاهری مذاکره کنند، دست روی یک دروازه‌بان اتریشی گذاشتند که 2 فصل گذشته را در فوتبال یونان سپری کرده است. نت که وارد اصفهان شد، دیروز در تست‌های پزشکی شرکت کرد و به نظر می‌رسد در صورتی که پاسخ آزمایش‌های او استاندارد باشد، به زودی به صورت رسمی با این دروازه‌بان قرارداد رسمی امضا خواهد شد.
 
 
مرزبان به تمرینات سپاهان برگشت
علیرضا مرزبان مربی سپاهان از بازگشت خود به ایران و حضور در تمرینات سپاهان خبر داد. مرزبان در ابتدای لیگ بیستم به عنوان دستیار اول محرم نویدکیا به کادر فنی سپاهان اضافه شد و یکی از مهره‌های پررنگ کادر فنی این تیم در طول مسابقات بود. مرزبان اما پس از پایان فصل، با انتشار پستی به صورت تلویحی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد، ولی چند هفته طول کشید تا او در پستی دیگر از توافقش با مدیران باشگاه بگوید و اینکه آماده بازگشت است. تمرینات تیم سپاهان از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و به زودی با حضور مرزبان و دروازه‌بان اتریشی جدید تیم، شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.
 
 
نفت MIS دو بازیکن جدید گرفت
باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود پس از معرفی سیروس پورموسوی به‌عنوان سرمربی و جذب محمد طیبی، دو بازیکن دیگر از لیگ برتر و لیگ یک به خدمت گرفت. میثم نقی‌زاده، هافبک دفاعی فصل گذشته مس رفسنجان که ۲۸ حضور ثابت و تعویضی در لیگ بیستم برای این تیم داشت، به‌عنوان دومین خرید لیگ برتری نفت مسجدسلیمان به این تیم پیوست. این بازیکن ۳۵ ساله که سابقه بازی در ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس، گسترش فولاد، پدیده، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد، پس از یک سال مجدداً به مسجدسلیمان بازگشت تا در خط میانی این تیم به میدان برود. همچنین حسن مرادی‌فر، مدافع فصل گذشته خوشه‌طلایی ساوه هم دیگر خریدی است که باشگاه نفت مسجدسلیمان انجام داده و به‌عنوان نخستین خرید لیگ یکی به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد.
 
 
نقی‌زاده از تراکتور به آلومینیوم 
علیرضا نقی‌زاده که پس از یک فصل حضور موفق در مس رفسنجان و ۲۵ بازی برای این تیم به‌عنوان نخستین بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰ جابه‌جا شده و با تراکتور قرارداد بسته بود، با جدایی زودهنگام از این تیم تبریزی به آلومینیوم اراک پیوست. این بازیکن تبریزی که اعلام کرده بود به خاطر علاقه به تراکتور این انتخاب را انجام داده، پس از ناکامی باشگاه تبریزی در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و جذب بازیکن، مذاکره‌ای با مسئولان تراکتور انجام داد و ضمن فسخ قراردادش با این باشگاه، تیم آینده‌اش را مشخص کرد. نقی‌زاده چهارمین خرید لیگ برتری آلومینیوم اراک است و پیش از این وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی با این باشگاه قرارداد بسته بودند.
 
 
 مربی سابق پرسپولیس دستیار ویسی
با درخواست عبدالله ویسی و پیگیری حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، خواکین آلبرتو مربی اسپانیایی به جمع نفرات کادر فنی تیم فولاد خوزستان افزوده شد. خواکین آلبرتو که پیش از این حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را به عنوان دستیار گابریل کالدرون در نوزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر تجربه کرده، سابقه همکاری با تیم‌های فوتبال الوصل، قطر اس‌سی، بنی یاس، تیم ملی بحرین، تودلانو، رئال بتیس و... را به عنوان کمک مربی و آنالیزور در کارنامه دارد.
 
 
هوادار ۳ بازیکن جدید جذب کرد
رضا علیاری مدافع سایپا پس از توافق با مدیران باشگاه هوادار، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا در فصل جدید لیگ برتر، با پیراهن این تیم به میدان برود. همچنین علی درخشان مدافع فصل گذشته قشقایی شیراز و فرهاد زاوشی هافبک جوان تیم استقلال، به ترتیب به‌عنوان سهمیه‌های زیر 23 و زیر 21 سال به تیم هوادار ملحق شدند.

Page Generated in 0.0054 sec