printlogo


کد خبر: 234732تاریخ: 1400/6/20 00:00
خبر

صدری سه ماه هست
حمید سجادی در مورد خداحافظی مدیرعامل پرسپولیس گفت: «خیلی تلاش کردیم که شرایط حفظ شود و نظر ما بر این بود اگر شرایط مهیا است جعفر سمیعی بماند، اما نظر خود او این بود که شدنی نیست و باید برود. ما حتی فرصت ۴۸ ساعته را در نظر گرفتیم که هر دو طرف فکر کنند تا تصمیم درستی گرفته شود اما زمانی که به این جمع‌بندی رسیدیم که خود او تمایل به جدایی دارد، دیگر حرفی نزدیم و این مسأله اتفاق افتاد. پرسپولیس الان سرپرست دارد و در مدت سه ماه باید وضعیت خود را روشن کند.»
 
پرواز از مهرآباد
کاروان پرسپولیس  دیروز عصر با پرواز اختصاصی و بدرقه سید مجید صدری، سرپرست باشگاه، دکتر مسجدی، عضو هیأت مدیره و علی عطایی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی برنامه، در ساعت ۱۶:۳۰ به دوشنبه سفر کرد. این پرواز از مرز هوایی مهرآباد، تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد.
 
درخواست یحیی از صدری
در گفت‌وگویی که اخیراً بین یحیی گل‌محمدی و صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انجام شده، سرمربی پرسپولیس از صدری خواسته شرایطی را فراهم کند تا مطالبات فصل قبل بازیکنان قدیمی، پیش پرداخت بازیکنان جدید و مطالبات باقی‌مانده کادرفنی پرداخت شود.
 
دعوت سجادی از افشین
بعد از تمرین پنجشنبه پرسپولیس، افشین پیروانی، مدیر این تیم راهی وزارت ورزش شد. پیروانی با دعوت حمید سجادی، وزیرورزش به دیدار وی رفت. محوریت این دیدار صحبت در مورد شرایط پرسپولیس بوده و جزئیات بیشتری درباره‌اش منتشر نشده است.
 
پنجره بسته شد
پس از به پایان رسیدن مهلت ۳۰ روزه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش، فیفا رسماً با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرد، پنجره‌ نقل‌ و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است. باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون و دستیارش خواکین جمعاً به پرداخت ۶۷۵ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالانه محکوم شده است.

Page Generated in 0.0056 sec