printlogo


کد خبر: 234725تاریخ: 1400/6/20 00:00
طنزیم
سندروم فراز بی‌قرار

هومن جعفری

انگار فراز کمالوند به سندروم پای بی‌قرار مبتلا شده. در یک سال اخیر چهار بار تیم عوض کرده! در هر چهار تیم هم تأکید کرده که قصد جدایی ندارد و می‌خواهد چند سال بماند و موفقیت را تجربه کند. با اولین پیشنهاد هم فلنگ را بسته و رفته سر تیم بعدی! مهم نیست تیمش در دسته اول باشد یا آسیا! فراز با اولین زنگ می‌زند جیم فنگ!
به استاد کمالوند توصیه می‌کنیم جای مربیگری، کار کردن در اسنپ را تجربه کنند. هم مدام در جا به جایی هستند، هم زنگ خورش خوب است! سهمیه بنزین هم دارد! همش هم در جاده هستند. دل آدم باز می‌شود! چیه مربیگری؟ همیشه باید استرس داشته باشی کی زیر تیمت را خالی کنی با مغز بخورد زمین! همیشه باید منتظر تماس تیم بعدی باشی! برو اسنپ برادر!
***
تیم ملی چین قرار است یک ماه در امارات اردو بزند. ما هم قرار است یک ماه به اسکوچیچ بگوییم دلال! می‌بینید چطوری داریم پا به پای آسیا پیشرفت می‌کنیم؟
***
آقای اینفانتینو به مسئولان فدراسیون ما گفته: شرط میزبانی شما ورود خانم‌ها به ورزشگاه و داشتن تکنولوژی داور ویدیویی است! یعنی عملاً گفته شانسی برای میزبانی ندارید. بعد جناب عزیزی خادم فرموده‌اند: صحبت‌های اینفانتینو مثبت بود! بابا انرژی مثبت! بابا درک متقابل!

Page Generated in 0.0047 sec