printlogo


کد خبر: 234724تاریخ: 1400/6/20 00:00
منصوریان نیمکت‌های لیگ برتر را تکمیل کرد
صندلی بازی

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان از انتخاب علیرضا منصوریان برای قبول هدایت این تیم در بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ خبر دادند و با انتخاب این مربی، لیست مربیان ۱۶ تیم لیگ برتری تکمیل شد. نفت آبادان لیگ بیستم را با سرمربیگری سیروس پورموسوی با کسب ۳۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم جدول به پایان رساند و پس از این مهم، مسئولان این تیم علیرضا منصوریان را برای هدایت تیم‌شان در لیگ آینده انتخاب کردند. منصوریان هم در آلومینیوم با شرایطی مشابه پورموسوی فصل را به پایان رساند؛ تیم او هم با ۳۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نفت آبادان در رده یازدهم ایستاد.
 
ثبات مربیگری روی نیمکت هفت تیم لیگ برتری
تیم‌های هوادار و فجرسپاسی، دو تیم تازه‌وارد به مسابقات لیگ برتر در بیست‌ویکمین دوره از این رقابت‌ها خواهند بود. هوادار با سرمربیگری رضا عنایتی در پایان مسابقات لیگ دسته اول، ۶۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی صدرنشین و تفاضل گل بهتر نسبت به بادران سوم جدولی موفق شد به عنوان دومین تیم، صعودش به مسابقات لیگ برتر را جشن بگیرد و قرار است در این مسابقات نیز با حضور رضا عنایتی روی نیمکت مربیگری‌اش کار خود را دنبال کند. دیگر تیم تازه صعود کرده به مسابقات لیگ برتر فجر سپاسی شیراز است که براساس گفته‌های مسئولان این تیم، در این سری از مسابقات هم علی کلانتری که فجر با حضور او روی نیمکت‌اش به لیگ برتر صعود کرد، هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
سه تیم صدرجدولی و سه تیم پنجم، هشتم و دوازدهم لیگ بیستم نیز با همان مربیان قبلی خود کارشان را در لیگ بیست و یکم دنبال خواهند کرد. پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، سپاهان با محرم نویدکیا، استقلال با فرهاد مجیدی، گل‌گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی، مس رفسنجان با محمد ربیعی و نساجی مازندران هم با ساکت الهامی در این دوره از رقابت‌ها بدون تغییر حاضر خواهند بود.
 
بازگشت عجیب خطیبی به تیم سابق
رسول خطیبی بعد از عدم توافق مسئولان آلومینیوم اراک با علیرضا منصوریان برای حضور روی نیمکت مربیگری این تیم در لیگ بیست و یکم، هدایت این تیم را برعهده گرفت. خطیبی که دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد، پس از نیم‌فصل نخست لیگ بیستم راهی تراکتور شد؛ موضوعی که به شکایت باشگاه آلومینیوم از او منجر شد و این مربی هم به پرداخت یک میلیارد تومان محکوم شد. او پس از تراکتور، حالا برای بار دوم به آلومینیوم بازگشت!
 
رحمتی از پدیده رفت؛ تارتار و حسینی جابه‌جا شدند!
باشگاه پدیده بعد از فراز و نشیب‌های مدیریتی متعددی که پشت سر گذاشت و نام بردن از چندین گزینه برای هدایت این تیم در لیگ بیست و یکم، در نهایت پس از برکناری مهدی رحمتی با رضا مهاجری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند.
ذوب‌آهن اصفهان دیگر تیم حاضر در لیگ که فصل قبل را با مجتبی حسینی و قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول به پایان رساند، لیگ آتی را با مهدی تارتار آغاز خواهد کرد. تارتار در لیگ بیستم هدایت پیکان را برعهده داشت و حالا مجتبی حسینی جایگزین او در این تیم شده است.
فراز کمالوند نیز که در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر از هدایت سایپا کناره‌گیری کرد، جایگزین فیروز کریمی روی نیمکت تراکتور پیش از شروع لیگ بیست و یکم شد.
 
بازگشت ویسی به لیگ برتر
تیم فولاد که بیستمین دوره از مسابقات لیگ را با حضور جواد نکونام روی نیمکت مربیگری این تیم و قرار گرفتن در رده ششم جدول و قهرمانی در مسابقات جام حذفی به پایان رساند، بعد از جدایی سعید آذری مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی فولاد از این تیم، با عبدالله ویسی در بیست و یکمین دوره از مسابقات حاضر خواهد بود. ویسی که از بازیکنان سابق فولاد به شمار می‌رود، سابقه قهرمانی همراه این تیم به عنوان مربی را در کارنامه دارد.
نفت مسجدسلیمان دیگر تیم خوزستانی لیگ هم بعد از عدم توافق مسئولان این تیم با محمود فکری، سیروس پورموسوی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

Page Generated in 0.0049 sec