printlogo


کد خبر: 234720تاریخ: 1400/6/20 00:00
لژیونرها

در ایتالیا برای آزمون سر و دست می‌شکنند 
دورخیز رم و میلان برای انتقال رایگان سردار 
سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ تابستان پرخبری را پشت سر گذاشت. در ابتدای بازار نقل و انتقالات اخبار زیادی پیرامون علاقه میلان به این بازیکن ایرانی در رسانه‌های ایتالیا منتشر شد. نشریه معتبر کوریره دلا اسپورت در اخباری که در روزهای متفاوتی به انتشار رساند، مدعی شد تماس‌های میلان برای جذب سردار آغاز شده است. اما این مذاکرات هرگز به سرانجام نرسید و این انتقال نیز شکل نگرفت. پس از میلان، نوبت به رم رسید. گفته می‌شد مورینیو به این بازیکن علاقه‌مند است اما جالوروسی به سراغ تامی آبراهام و الدر شامرادوف رفت. سپس نوبت به تاتنهام، بایرلورکوزن و لیون رسید اما هیچ کدام از این باشگاه‌ها موفق به جذب مسی ایرانی نشدند و او در زنیت ماندگار شد.
در جریان اردوی تیم ملی پیش از دیدار برابر سوریه بود که آزمون این پیشنهادها را تأیید و اعلام کرد که تا پایان قراردادش با زنیت در این تیم می‌ماند و تابستان سال بعد به صورت رایگان این تیم روسی را ترک خواهد کرد. این صحبت‌های آزمون باعث شد تا تیم‌های اروپایی یک بار دیگر شانس خود را برای جذب ستاره ایرانی در تابستان بعدی امتحان کنند.
دنیله لونگو خبرنگار ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد که میلان و رم قصد دارند در تابستان بعدی سردار را جذب کنند. خبری که روی وب سایت کالچومرکاتو نیز قرار گرفته و در متن این خبر آمده است: «سردار آزمون تابستان آینده با انتقالی رایگان زنیت سن پترزبورگ را ترک می‌کند. مهاجم ایرانی پس از به ثمر رساندن گل‌های زیاد و کسب عناوین متعدد، تمایل دارد در لیگ بهتری نسبت به لیگ روسیه بازی کند. این خبر می‌تواند برای ایتالیایی‌ها به یک فرصت بزرگ در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود. چون رم و میلان به جذب سردار فکر می‌کنند.»
وب سایت corrieregiallorosso نیز که به اخبار رم می‌پردازد در این خصوص نوشت: «تیاگو پینتو (مدیر ورزشی رم) فعالیت در بازار نقل و انتقالات را تمام نکرده است. مأموریت او حضور در بازار نقل و انتقالات ژانویه است. نگاه مورینیو به جذب سردار آزمون مهاجم زنیت و دنیس زکریا هافبک گلادباخ است که قرارداد هر دو بازیکن در تابستان بعدی به پایان می‌رسد. مهاجم زنیت قبلاً تأیید کرده که در پایان فصل روسیه را ترک می‌کند. رم به شدت دنبال او بود و اگر انتقال برای فصل بعد نهایی شود سردار باید جای مایورال را بگیرد، زیرا آنجلوتی سرمربی رئال سعی کرد قرارداد قرضی این مهاجم را زودتر به پایان برساند اما موفق نشد.»
وب سایت معروف sempremilan نیز درخصوص علاقه میلان به سردار نوشت:  «طبق یک گزارش، هر دو باشگاه میلان و رم به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ هستند. میلان در تابستان گذشته با انتقال آزمون ارتباط زیادی داشت، چرا که روزنامه La Gazzetta dello Sport گزارش داد که بازیکن ملی‌پوش ایرانی هدف جدیدی برای جانشینی ابراهیموویچ است.
Calciomercato.com نیز تأیید کرد که آزمون واقعاً توجه میلان را به خود جلب کرده است و مذاکراتی با مدیربرنامه‌هایش انجام شده است. رم بسیار علاقه‌مند است که سردار را به صورت رایگان به خدمت بگیرد، در حالی که حضور در میلان به آزمون پیشنهاد شده بود و در حال حاضر روسونری ایده‌ای است که مهاجم ایرانی به بررسی آن می‌پردازد. این بازیکن 26 ساله از زمان انتقالش به زنیت عملکرد بسیار چشمگیری داشته و 58 گل و 20 پاس گل در 90 بازی در تمامی مسابقات به ثبت رسانده است.»
 
 
اتفاق سال 2016 تکرار می‌شود؟
وضعیت مبهم جهانبخش
تیم فوتبال فاینورد هلند روز سه‌شنبه در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم مکابی حیفا از رژیم صهیونیستی می‌رود. در روزهای گذشته عنوان شده بود علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه حاضر نخواهد شد. جهانبخش پیش از این و در سال ۲۰۱۶ که در تیم آلکمار هلند بازی می‌کرد، در لیگ اروپا در دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر حضور نیافت. این در حالی است که باشگاه فاینورد کماکان درباره وضعیت جهانبخش و حضورش در مسابقه هفته آینده سکوت کرده است. به گزارش سایت «trouw» هلند، سخنگوی باشگاه فاینورد درباره وضعیت بازیکن ایرانی این باشگاه گفت: «این مسأله بعد از بازگشت ملی‌پوشان مشخص می‌شود، یعنی احتمالاً اواخر هفته، روز شنبه یا یکشنبه.»

 


Page Generated in 0.0055 sec