printlogo


کد خبر: 234711تاریخ: 1400/6/20 00:00
او همیشه مراقب ما بود و حالا ما مراقبش هستیم
همسر شوماخر: میشاییل هنوز هست اما متفاوت

کورینا همسر میشاییل شوماخر می‌گوید راننده اسطوره‌ای فرمول یک متفاوت شده اما هنوز هست. شوماخر 52 ساله آذر 8 سال پیش در حال اسکی دچار آسیب‌دیدگی شدید مغزی شد و به کما رفت. او 9 ماه بعد به خانه منتقل شد. کورینا در مستند جدید نتفلیکس می‌گوید: «میشاییل هر روز به من نشان می‌دهد چقدر قوی است. ما تلاش می‌کنیم به عنوان یک خانواده به زندگی ادامه دهیم.»
خانواده شوماخر مسائل پزشکی مربوط به دارنده هفت قهرمانی فرمول یک را پنهان نگه داشته‌اند و می‌گویند اگر خود او هم بود، اینطور می‌خواست. کورینا ادامه داد: «خصوصی، خصوصی است همان‌طور که میشاییل همیشه می‌گفت. برایم خیلی مهم است که او بتواند تا جایی که ممکن است از این حریم خصوصی لذت ببرد. او همیشه از ما مراقبت می‌کرد و حالا ما مراقب او هستیم.»
کورینا با اشاره به جزییات بیشتری از زندگی روزمره‌اش گفت: «ما با هم در خانه زندگی می‌کنیم، او تحت درمان است، ما هرکاری انجام می‌دهیم که میشاییل بهتر شود و مطمئن باشیم او راحت است. می‌خواهیم احساس کند خانواده ما همبستگی خودش را حفظ کرده است. مهم نیست چه کاری، هر کاری بتوانم انجام می‌دهم. ما همه زندگی خودمان را می‌کنیم.»
در این مستند اعضای نزدیک خانواده از جمله پسر شوماخر، میک و دخترش، جینا ماریا و راننده‌های فعلی فرمول یک از جمله سباستین فتل حضور دارند.
کورینا در این فیلم می‌گوید شوهرش با آنکه در بیش از 300 گرندپری شرکت کرد، به ندرت آسیب دید: «همیشه در مسابقات ایمنی داشت تا جایی که مطمئن بودم فرشته‌های نگهبان مراقب او هستند و چشم از او بر نمی‌دارند. نمی‌دانم چیزی مثل دیوار محافظ مقابل خود داشت تا جایی که من با خامی تصور می‌کردم هرگز اتفاق بدی برای میشاییل نخواهد افتاد. هیچ وقت از خداوند به خاطر این اتفاق شکایت نکردم. این حادثه تنها بدشانسی بود از همان بدشانسی‌ها که ممکن است در زندگی هر کس رخ دهد.»
میک شوماخر پا جای پای پدرش گذاشته و امسال با تیم هاس فرمول یک را شروع کرده که دوازدهم بهترین رتبه‌اش تا امروز است.
 

Page Generated in 0.0051 sec