printlogo


کد خبر: 234710تاریخ: 1400/6/20 00:00
در مسابقه بوکس قوی‌ترین مردان جهان
ادی هال: فک بیورنسون را می‌شکنم

 ادی هال به هافتور بیورنسون هشدار داد در مسابقه بوکس سال آینده فکش را می‌شکند. هال در مصاحبه با مجله «عضله و سلامت» برتری بیورنسون ایسلندی را که به کوه معروف است و 205 سانتیمتر قد دارد، انکار کرد. هال 33 ساله و بریتانیایی گفت: «جسم و روح من آماده این مسابقه است.»
او قرار بود با رقیب سابقش در مسابقه قوی‌ترین مردان جهان مسابقه بوکس بدهد که دچار آسیب‌دیدگی ماهیچه دست شد و حالا که هال در حال گذراندن دوران ریکاوری است، بیورنسون 32 ساله با غول مچ‌اندازی، دوون لارات روبه‌رو می‌شود.
هواداران مسابقات قوی‌ترین مردان امید دارند بالاخره این دیدار پرهیجان در سال آینده بین این دو نفر که سابقه قهرمانی در رقابت‌های قوی‌ترین مردان جهان را دارند، برگزار شود.
هال که لقب دیو را به خود اختصاص داده دو ماه قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته اما مصر است شانس بیشتری برای بردن این مبارزه فوق‌العاده دارد. در واقع او باور دارد می‌تواند آسیب‌های جدی به بیورنسون وارد کند که به خاطر بازی در سریال تاج و تخت معروف است. او در حالی اینطور ادعا می‌کند که تقریباً 15 سانتیمتر از غول ایسلندی کوتاه‌تر است.
هال به مجله عضله و سلامت گفت: «تازه اولش است. فکر می‌کنم همه شانس تور را بیشتر می‌دانند چون قد بلندتری دارد و آمادگی جسمانی بسیار بالایی دارد. من 190 سانتیمتر قد دارم و او 205 سانتیمتر اما احساس می‌کنم مردم تازه دارند متوجه می‌شوند که چقدر برای این مبارزه جدی و مصمم هستم. تمام توان جسمی و روحی خودم را برای این مسابقه می‌گذارم. من هیچ کاری را حتی 9/99 درصد انجام نمی‌دهم. یا اصلاً شروع نمی‌کنم یا صددرصد. فکر می‌کنم مردم به این باور رسیده‌اند که فک او را می‌شکنم.»
هال پیش از این هم گفته بود در راند سوم بیورنسون را ناک اوت می‌کند: «برنامه من برای این مبارزه ترکیب قدرت، سرعت، فرصت‌طلبی و استمرار است و همه این ویژگی‌ها را دارم. من خیلی راحت می‌توانم در ده راند سه دقیقه‌ای مسابقه بدهم اما تا راند سوم کارش تمام می‌شود. هدف من این است.»
منبع: سان
 

Page Generated in 0.0068 sec