printlogo


کد خبر: 234709تاریخ: 1400/6/20 00:00
ناپولی-یوونتوس، ساعت 20:30
قطب شمال، قطب جنوب

رقبای همیشگی کالچو در رده‌بندی شمالی-جنوبی، ناپولی و یوونتوس امشب به مصاف هم می روند. بیانکونری در حالی به استادیوم مارادونا می‌آید که قبل از تعطیلات ملی باخت شرم‌آوری مقابل تیم تازه دسته اولی شده امپولی متحمل شد اما میزبان امشب از دو بازی ابتدایی خود حداکثر امتیاز را گرفته.
بعد از یک دوره پرتنش و شایعه، یوونتوس ستاره و تأثیرگذارترین بازیکن سه فصل اخیر خود، کریستیانو رونالدو-که فصل قبل آقای گل سری A شد- را از دست داد و احتمالاً در نبود او مشکلاتشان ادامه خواهد داشت. تیم ماسیمیلیانو آلگری همچنین در اولین بازی فصل-که آخرین مسابقه رونالدو با حضور روی نیمکت بود- در زمین اودینزه برتری دوگله را با تساوی عوض کرد.
قهرمان 9 دوره متوالی لیگ ایتالیا که فصل قبل عنوانش را تقدیم رقیب قدیمی‌اش، اینتر کرد، در این فصل تحت فشار مضاعفی است اما از همین ابتدا لغزیده و به یک رکورد نامطلوب نزدیک شده. در 51 فصل اخیر، یوونتوس تنها یک بار در فصل 2016-2015 نتوانسته در سه بازی اول فصل بردی به دست آورد. آلگری هم با احتساب آخرین بازی‌های دوره گذشته فوق‌العاده موفقش روی نیمکت یوونتوس هفت بازی است که به پیروزی نرسیده؛ تنها سه مربی در تاریخ پرافتخار یوونتوس روند بدون برد طولانی‌تری را تجربه کرده‌اند که آخرین آنها کارلو پارولا در سال 1974 بوده.
ناپولی هم بعد از مدت‌ها می‌تواند مقابل هواداران متعصبش از یووه میزبانی کند، در دو بازی ابتدای فصل ونیتزیا و جنوا را برده که در مسابقه اول بیشتر دقایق بازی را یک یار کمتر داشت و دومی را با گل دیرهنگام آندره‌آ پتانیا برد تا لوچانو اسپالتی با در نظرگرفتن بازی‌های پیش‌فصل هشت برد متوالی کسب کند.
لورنزو اینسینیه در بازگشت از اردوی ایتالیا قصد دارد به روند گلزنی به یوونتوس ادامه دهد. او در سه بازی آخرش به یووه گل زده که بهترین آمارش در میان رقبای سری A است.
 
اخبار تیمی
ناپولی بر نگرانی از دروازه‌بانی غلبه کرده و داوید اوسپیا که پیش از این جایش را به الکس مرت داده بود، برای بازی امشب شرایط لازم را دارد. مرت مجبور به ترک اردوی ایتالیا شد چون به دلیل مصدومیت کمر در بازی با جنوا اجازه فعالیت در تیم ملی را از دست داد اما احتمالاً اوسپینا که چند ساعت قبل از بازی از سفر طولانی به آمریکای جنوبی و بازی برای کلمبیا برمی‌گردد، از مصدومیت رها شده و درون دروازه می‌ایستد.
البته فهرست غایبان تیم میزبان مایه نگرانی لوچانو اسپالتی است چون استانیسلاو لوبوتکا ناراحتی عضلانی دارد و پیوتر زیلینسکی با مصدومیت زانو هنوز نمی‌تواند بازی کند. به همین دلیل خرید جدید تیم، آندره فرانک آنگیسا به همراه فابیان رویس در کنار الیف الماس مثلث خط میانی ناپولی را تشکیل می‌دهند.
مکس آلگری هم انتظار دارد برای این بازی بتواند از خوان کوادرادو استفاده کند چون بازیکن کلمبیایی با یک پرواز چارتر خودش را به ایتالیا رسانده. پائولو دیبالا هم شاید بتواند بازی کند اما رودریگو بنتانکور آماده بازی نیست.
فدریکو کیزا ستاره تیم ملی ایتالیا هم امشب بازی نمی‌کند چون با طول کشیدن روند درمان همسترینگش، مربی مسلماً از او استفاده نمی‌کند. در غیاب کیزا و اگر نخواهند روی دیبالا ریسک کنند، یوونتوس شاید آلوارو موراتا را در کنار مویزه کین قرار دهد که تازه از اورتون برگشته است.
 
‌ترکیب احتمالی
ناپولی: اوسپینا؛ دی لورنزو، مانولاس، کولیبالی، روی؛ آنگیسا، الماس، رویس؛ پولیتانو، اوسیمن، اینسینیه
یوونتوس: شزنی؛ کوادرادو، دلیخت، کیلینی، دی شیلیو؛ کولوسفسکی، لوکاتلی، ربیو، برناردسکی؛ موراتا، کین
 

 


Page Generated in 0.0045 sec