printlogo


کد خبر: 234318تاریخ: 1400/6/10 00:00
صدری: از بدو تولد پرسپولیسی بودم

سیدمجید صدری درباره وضعیت تیم پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات گفت: «بزرگترین مشکلی که در نقل‌و‌انتقالات با آن مواجه هستیم، بحث رقم‌هایی است که توسط باشگاه‌های صنعتی پیشنهاد می‌شود و این موضوع را می‌توان به‌عنوان یک چالش در نظر گرفت. با توجه به اینکه پرسپولیس باشگاهی دولتی است برای پرداخت‌هایش سقفی دارد که باید آن را رعایت کند. در کنار آن می‌بینیم برخی دوستان و باشگاه‌ها با توجه به شرایط مالی خود، رقم‌هایی بیش از دو، سه برابر این سقف را اعلام کرده و به جذب بازیکن می‌پردازند.»
وی ادامه داد: «باید از بازیکنانی که به عشق پرسپولیس پول را کنار گذاشتند تشکر کنم. در همین فصل نقل‌و‌انتقالات بازیکنانی داشتیم که رقم‌هایی بسیار بیشتر از آنچه با ما قرارداد بستند به آنها پیشنهاد شد. به وجود این بچه‌ها افتخار می‌کنیم.»
رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا این باشگاه به این دلیل خریدهایش را سریع‌تر انجام می‌دهد تا در صورت بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی به‌خاطر طلب کالدرون با مشکل مواجه نشود؟ گفت: «به هواداران قول دادیم بتوانیم تیم کمترین مشکل را داشته باشد و در این راه تلاش می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم طلب کالدرون را هم پرداخت کنیم، ولی تلاش داریم قبل از این اتفاق خریدهای‌مان انجام شود.»
رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس در مورد اینکه از چه زمانی طرفدار این تیم بوده است؟ گفت: «از بدو تولد پرسپولیسی بودم!»
صدری در خصوص پست منتشرشده از خودش مبنی بر تبریک قهرمانی به پرسپولیس، توضیح داد: «افتخار می‌کنم قبل از اینکه رئیس هیأت‌مدیره باشگاه باشم، هوادار هستم. وقتی به این سمت منصوب شدم، برخی دوستان داخل صفحه من رفته و عکسی که در آن به استقلال بابت قهرمانی آسیا تبریک گفته بودم را درآوردند. مرا به تیم استقلال منتسب کردند اما اصلاً اینگونه نیست.»
صدری در خصوص جذب بازیکن خارجی گفت: «اولویت ما بازیکنان داخلی هستند. در فصل گذشته نشان دادیم اعتماد به جوانان ایرانی، چه سرمربی و چه بازیکن، باعث افتخار کشور است و می‌توانیم بدون خارجی‌ها قهرمان شویم و مشکلی نداریم. در انتخاب بازیکن اولویت ما خواسته‌های سرمربی است. هر تصمیمی گل‌محمدی بگیرد تلاش می‌کنیم آن را انجام بدهیم. اگر در داخل بازیکنی پیدا نشد، می‌توانیم به بازیکن خارجی هم فکر کنیم.»

Page Generated in 0.0057 sec