printlogo


کد خبر: 234317تاریخ: 1400/6/10 00:00
خبر کوتاه

بازی با استقلال با تماشاگر شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد و تقاضای فدراسیون تاجیکستان در خصوص حضور تماشاگران در دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم استقلال دوشنبه و پرسپولیس موافقت کرد.
طی نامه ارسالی «شاهزاد» مدیر تیم استقلال تاجیکستان به باشگاه پرسپولیس اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان موافقت کرده و اعلام داشته با توجه به حساسیت موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه، تأیید می‌کنیم این بازی از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان 2021 آسیا با حضور تماشاگر و به‌صورت یک بازی نرمال و عادی انجام شود و طی آن، کلیه اقدامات و آماده‌سازی‌های لازم بهداشتی با تبعیت کامل از پروتکل‌های بهداشتی AFC و مراجع ذی‌صلاح در کشور تاجیکستان برگزار شود.
در پایان، «شین منگیل» معاون دبیر کل مسابقات فوتبال در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز عنوان کرده است که بلیت این دیدار برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد و این مسابقه با آماده‌سازی کامل و به بهترین شکل انجام شود.
 
 
CAS دیرتر رأی می‌دهد
دادگاه عالی ورزش بر اساس اختیارات قانونی خود اعلام رأی در پرونده شکایت باشگاه النصر به آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را به تعویق انداخت. دادگاه عالی ورزش در نامه‌ای به طرفین این پرونده از جمله باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با عنایت به ماده ۵۹ از کدهای ورزشی، مهلت خود را برای ابلاغ رأی پرونده النصر تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ مطابق با ۸ مهر ۱۴۰۰ تمدید کرده است.
 
 
فردا بازی با تراکتور
تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز که خود را دور از مسابقات رسمی برای مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند روز پنجشنبه در چارچوب دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار دومین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از سفر به تاجیکستان خواهد بود. تراکتور خود را برای مصاف با تیم النصر عربستان آماده می‌کند.

Page Generated in 0.0047 sec