printlogo


کد خبر: 234289تاریخ: 1400/6/10 00:00
خبر

دوربرگردان ماهینی به سمت پیکان
دانیال ماهینی مدافع پیکان تهران در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات راهی ذوب‌آهن شد و با این تیم قرارداد بست. ماهینی اما بعد از چند روز قراردادش را با تیم اصفهانی فسخ کرد و دوباره پیکانی شد. ماهینی بعد از توافق با مسئولان تیم ذوب‌آهن برای جدایی، دیروز در دفتر باشگاه پیکان حضور یافت و صحبت‌های نهایی را برای اضافه شدن دوباره به این تیم انجام داد. در نهایت این مدافع باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، قرارداد جدیدی را با پیکان امضا کرد تا در فصل جدید لیگ برتر شاگرد مجتبی حسینی باشد.
 
هافبک ذوب‌آهن در پیکان 
مجتبی حقدوست هافبک ذوب‌آهن که سابقه بازی در نفت تهران، استقلال، فولاد خوزستان و... را در کارنامه دارد، به پیکان تهران پیوست. حقدوست بعد از جلسه با مسئولان پیکان و توافق نهایی دیروز قراردادش را با خودروسازان امضا کرد و رسماً به این تیم تهرانی پیوست. این هافبک هجومی فصل گذشته در ذوب‌آهن شاگرد مجتبی حسینی بود و حالا دوباره زیر نظر این مربی کار خواهد کرد.
 
کی‌شمس سرپرست مدیرعاملی صنعت‌نفت آبادان
جهانگیر کی‌شمس به عنوان سرپرست مدیریت باشگاه صنعت‌نفت آبادان معرفی شد. در شرایطی که بعد از استعفای دسته‌جمعی اعضای هیأت مدیره صنعت‌نفت آبادان، این باشگاه در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برد، اکنون جهانگیر کی‌شمس به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب و کار خود را استارت خواهد زد. در این رابطه با استعفای اعضای هیأت مدیره این باشگاه هم مخالفت شد و آنها به کار خود بازخواهند گشت. صنعت‌نفت آبادان با مشکلات مالی بزرگی طی دو فصل اخیر دست و پنجه نرم کرده و این مسأله مانع از این شده تا جاه‌طلبی آنها تداوم داشته باشد. اکنون باید دید با حضور جهانگیر کی‌شمس که پیش از این در بخش پالایشگاه نفت هم تجربه داشته، شرایط به چه شکل در این تیم پیش خواهد رفت.
 
پورامینی با پیکان تمدید کرد
حسین پورامینی هافبک پیکان تهران قراردادش را با این تیم تمدید کرد. پورامینی دیروز با حضور در باشگاه پیکان قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا کرد تا در لیگ بیست و یکم سومین فصل حضور در جمع خودروسازان را سپری کند. پورامینی بعد از امضای قرارداد از کادرفنی اجازه گرفت تا چند روز به بوشهر برود و از هفته آینده به تمرینات پیکان اضافه شود.
 
کریم‌زاده در رفسنجان ماند
محمدحسین کریم‌زاده هافبک جوان مس رفسنجان، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. مس رفسنجان در نقل ‌و انتقالات تابستانی توانسته سیدمهدی حسینی، میثم تیموری، مجید علیاری، فرشاد محمدی‌مهر و شاهین توکلی را به خدمت بگیرد.
 
هافبک فجرسپاسی تمدید کرد
رضا آقابابایی هافبک بابلی تیم فجر سپاسی شیراز قراردادش را تمدید کرد. آقابابایی بعد از اتمام خدمت سربازی و صحبت با مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا در فصل جدید لیگ برتر هم در جمع شاگردان علی‌اصغر کلانتری حضور داشته باشد.
 
آریاکیا آلومینیومی ماند
پوریا آریاکیا بازیکن فصل گذشته آلومینیوم، قرارداد خود را به مدت دو سال تمدید کرد. آریاکیا در فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و علاوه بر جنگندگی و روحیه تهاجمی، در تمامی مسابقاتی که به میدان رفت مهره کلیدی تیم بود و توجه هواداران اراکی را به خود جلب کرد و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه، حضور در جمع شاگردان رسول خطیبی را انتخاب کرد.
 
سرپرست و دستیاران تارتار معرفی شدند
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اسامی کادر سرپرستی و فنی تیمش را اعلام کرد. این باشگاه محمود یزدخواستی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کرد. یزدخواستی پس از نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره رسماً قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. همچنین مهدی تارتار دستیاران خود را برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن معرفی کرد. کادر جدید تیم ذوب‌آهن صبح دیروز قرارداد خود را با این باشگاه رسماً امضا کردند. بر این اساس حسین پاشایی، حسین معمار، حسین اینانلو (مربی دروازه‌بانان)، امیر جمالی و محمد صلصالی کادر فنی سبزپوشان اصفهانی را برای لیگ جدید حرفه‌ای فوتبال ایران تشکیل خواهند داد. یک مربی بدنساز هم با نظر تارتار به جمع گاندوها افزوده خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0058 sec