printlogo


کد خبر: 234286تاریخ: 1400/6/10 00:00
لژیونرها

 پایان جوسازی رسانه‌ای برای انتقال آزمون به لیون
سردار در روسیه می‌ماند
سه روز پیش نشریه «اکیپ» فرانسه در گزارشی از توافق نهایی باشگاه لیون با زنیت برای خرید سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان خبر داد.
بعد از این گزارش رسانه معتبر فرانسوی در 3 روز گذشته، رسانه‌های روسیه خبرهای متعددی در این زمینه منتشر کردند و به جزئیات قرارداد و زمان حضور ستاره ایرانی در تست‌های پزشکی باشگاه فرانسوی پرداختند.
با وجود همه اخبار اما در زمینه احتمال انتقال سردار آزمون به لیون هیچ مسئولی از دو باشگاه فرانسوی و روسی اظهارنظری در این زمینه نداشتند.سردار آزمون که از چند روز پیش به ایران برگشته و با مجوز فدراسیون فوتبال به شهر زادگاهش گنبد کاووس رفته بود، دیروز (سه‌شنبه) به اردوی تیم ملی کشورمان در تهران ملحق شد.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا دیروز بسته شد و با وجود انتشار اخبار متعدد در زمینه انتقال آزمون به لیون به نظر می‌رسد تمام این اخبار جوسازی رسانه‌ای بود و سردار در زنیت ماندنی شد.
 
 
تمجید رسانه پرتغالی از قدرت فیزیکی ستاره کشورمان
طارمی بهترین بازیکن هفته شد
تیم فوتبال پورتو در هفته چهارم لیگ پرتغال مقابل آروکا به برتری 3 بر صفر رسید. در این بازی مهدی طارمی درخشان ظاهر شد و توانست اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. او پس از این مسابقه از سوی لیگ پرتغال بهترین بازیکن زمین شناخته شد و بسیاری از رسانه‌های پرتغالی نمره خوبی برای او در نظر گرفتند.حالا با اتمام هفته چهارم لیگ پرتغال، سایت آماری «گل‌پوینت»، طارمی را بهترین مهاجم هفته انتخاب کرده و با نمره بالای 8/8 در تیم منتخب  قرار داده است.ستاره ایرانی پورتو با این نمره از سوی رسانه‌ «گل‌پوینت» بهترین بازیکن هفته نیز شناخته شد. این سایت در خصوص عملکرد طارمی در مقابل آروکا نوشت: «این بازیکن ایرانی توانایی فیزیکی خود را به خوبی نشان داد و توانست ارزش‌های خود را برای انجام وظایف دفاعی نیز نشان دهد. او برای پورتو گل زد، 2 موقعیت خوب ساخت و در محوطه جریمه تیم حریف روی نبردهای هوایی موفق عمل کرد.»
 
 
شکست یاران رضاییان برابر تیم منتظری
در جدال تیم‌های لژیونرهای ایرانی، السیلیه شکست خورد. تیم السیلیه با در اختیار داشتن رامین رضاییان در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل جدید لیگ ستارگان قطر با یک گل مغلوب تیم دسته‌ دومی الخریطیات شد. پژمان منتظری در خط دفاعی الخریطیات بازی می‌کند.
تیم السیلیه 12 روز دیگر در نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به مصاف السد، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت. السیلیه اردوی پیش‌فصل خود را با حضور رامین رضاییان به مدت 3 هفته در تونس برپا کرده بود.

 


Page Generated in 0.0049 sec