printlogo


کد خبر: 232225تاریخ: 1400/4/20 00:00
سپاهان 4- صنعت‌نفت آبادان یک
امیدواری سپاهان با دبل شهباززاده

سپاهان که برای رسیدن به قهرمانی رقابت سختی با پرسپولیس دارد به خوبی می‌داند اگر کوچکترین اشتباهی کند و امتیاز از دست بدهد، شانس خود را برای رسیدن به جام کم خواهد کرد. به همین دلیل زردپوشان اصفهانی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تمام توان مقابل صنعت‌نفت آبادان به میدان رفتند و به برد پرگل 4 بر یک رسیدند.
شاگردان محرم نویدکیا از همان دقایق ابتدایی کاملا تهاجمی ظاهرا شدند و خیلی زود توانستند به گل برسند. در دقیقه ۴ سانتر دقیق سروش رفیعی در عمق به شهباززاده رسید و او با یک ضربه آرام دروازه فرزین گروسیان را باز کرد. با این گل، به نظر می‌رسید آبادانی‌ها به دنبال جبران باشند اما حملات آن‌ها چندان زهردار نبود و بیشتر شاهد یک بازی متعادل بودیم. 
البته سپاهان کوتاه نیامد و خیلی زود دوباره دست به حمله زد که این بار شهباززاده توانست زننده گل باشد. 
در دقیقه ۳۵ در یک حمله زیبا سپاهانی‌ها در خط حمله با درخشش حسینی و شهباززاده به گل رسیدند. دریبل حسینی و رساندن توپ به شهباز‌زاده، با پاس تک ضرب او به خود حسینی همراه بود تا بار دیگر دروازه گروسیان باز شود. 
بعد از گل، شاگردان سیروس پورموسوی که برای ماندن در لیگ برتر به امتیاز نیاز دارند، تلاش کردند بازی بهتری انجام دهند و گل بزنند اما موفق نبودند تا نیمه اول با ۲ گل به سود سپاهان به پایان برسد. همانطور که انتظار می‌رفت صنعت‌نفت آبادان نیمه دوم را بهتر شروع کرد و حملات خوبی تدارک دید که بالاخره در دقیقه ۷۱ توانست به گل برسد. در این لحظه، پاس رو به عقب سپاهانی‌ها با اشتباه نژادمهدی و فرصت‌طلبی خالقی‌فر همراه بود و این بازیکن از غفلت سپاهانی‌ها استفاده کرد و اختلاف را به یک گل رساند. شاگردان سیروس پورموسوی تلاش می‌کردند گل دوم را هم بزنند که حداقل یک امتیاز به دست بیاورند اما ظاهرا انگیزه سپاهانی‌ها برای حفظ تفاضل گل با پرسپولیس، بیشتر بود و این بار هم سجاد شهباززاده توانست دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۸۳ حرکت در عمق بازیکنان سپاهان از سمت راست توپ را در گوشه محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رساند و او با پاس کات بک توپ را به شهباز‌زاده رساند تا آقای‌ گل لیگ برتر دبل کند. این پایان کار نبود و پورقاز در ثانیه‌های آخر گل چهارم سپاهان را زد.

Page Generated in 0.0062 sec