printlogo


کد خبر: 232205تاریخ: 1400/4/20 00:00
در چنین روزی - ۲۰ تیر ۱۳۸۲
مالک جدید چلسی به دنبال صید بازیکنان بزرگ دنیا

«رومان آبراموویچ» میلیاردر جوان روس در تلاش است تا با هدف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با صرف هزینه‌ای سنگین تعدادی از چهره‌های شاخص فوتبال جهان را به چلسی جذب کند. در میان نام‌هایی که از آنها به عنوان هدف‌های نخست خرید چلسی نام برده می‌شود، می‌توان به کریستین ویه ری، آندره شوچنکو، گلن جانسون، ادگار داویدز آلوارو رکوبا و جرمی اشاره کرد. گفته می‌شود که آبراموویچ فعلاً یکصد میلیون پوند برای مرحله اول تقویت کادر تیم چلسی ارائه کرده، ولی این مبلغ ممکن است در آینده نزدیک باز هم افزایش یابد. «ماسیمو موراتی» رئیس باشگاه ایتالیایی اینترمیلان تأیید کرده که آبراموویچ شخصاً در مورد امکان خرید برخی از ستارگان اینتر با وی صحبت کرده است. روز گذشته نیز «پیتر هیلوود» مدیر عامل آرسنال اعلام کرد که این تیم باوجود مشکلات مالی خود پیشنهاد 70 میلیون پوندی آبراموویچ برای انتقال «تیه ری هانری» مهاجم فرانسوی آرسنال به چلسی را رد کرده است.
بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی، از میان بازیکنان مورد علاقه چلسی تاکنون حضور کریستین ویه ری هافبک بازیساز اینتر میلان، گلن جانسون مدافع 18 ساله وستهام و جرمی بازیکن کامرونی رئال مادرید در این تیم قطعی اعلام شده است.
ظاهراً تلاشهای آبراموویچ برای استخدام بازیکنان بزرگ جهان نشانگر این است که وی در تحقق وعده‌های خود در تبدیل چلسی به یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان بسیار جدی است.
 
 

Page Generated in 0.0049 sec