printlogo


کد خبر: 232167تاریخ: 1400/4/20 00:00
مصاحبه

رابط: من هم می‌توانم اوت بیندازم اما دوست ندارم
فردین رابط بازیکن نفت مسجدسلیمان می‌گوید باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنند چراکه این تیم تنها دلخوشی یک شهر محروم است: «ان‌شاءالله مسئولان به داد تیم برسند. خیلی زشت است که هیچ‌کس سر تمرین نمی‌آید. نه کسی سراغ این تیم را می‌گیرد نه دریافتی داریم. من وقتی از استقلال به اینجا آمدم و شرایط را دیدم تعجب کردم چرا یک تیم نفتی باید چنین شرایطی داشته باشد؟ ما به‌خاطر هواداران تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. نفت مسجدسلیمان حتماً باید در لیگ برتر بماند چون دلخوشی یک شهر محروم است. ما بچه‌ها به خودمان قول داده‌ایم اول به‌خاطر هواداران بعد هم خودمان تیم را نگه داریم.» رابط در مورد اوت‌هایی که در بازی با پدیده انداخت و شبیه اوت‌های نادر محمدی بود، ادامه می‌دهد: «من اصلاً از این اوت‌ها استفاده نمی‌کنم چون دوست ندارم بقیه بگویند من فقط همین کار را بلدم ولی به‌خوبی می‌توانم اوت بیندازم. زمان‌هایی که به کار می‌آید دوست دارم استفاده کنم. اوت دستی بعضی اوقات به درد می‌خورد اما همیشه خوب نیست چون بقیه می‌گویند فلان بازیکن فقط اوت انداختن بلد است. در تمرینات هم اصلاً تمرکزی روی اوت انداختن نمی‌کنم اما اگر کادر فنی بخواهند این کار را انجام می‌دهند.»
 
 
میری: باید کار را در بازی هوادار تمام کنیم
شرایط مس کرمان در دو هفته اخیر بهتر شده و آنها باز هم امیدوار به صعود هستند. پیمان میری مهاجم مس کرمان که چند هفته‌ای دچار بدشانسی شده بود دوباره به روزهای خوبش بازگشته و گلزنی و دادن پاس گل را شروع کرده.
 میری در مورد شرایط تیمش می‌گوید: «خدا را شکر به شرایط گذشته‌مان برگشتیم. تیم ما از نظر کیفیت فنی چیزی کم ندارد و فکر می‌کنم اگر در لیگ برتر بودیم جزو ۵، ۶ تیم اول بودیم چون در همان حد خوب هستیم بعد یک مدت به مشکلاتی از بیرون یا داخل خورده بودیم و بچه‌ها تمرکزشان را از دست داده بودند و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد در صورتی که خیلی خوب کار می‌کردیم ولی در این دو هفته دو برد خیلی خوب آوردیم و اعتماد به نفس‌مان را زنده کردیم. ان‌شاءالله در بازی با هوادار و استقلال خوزستان هم پیروز شویم، البته اول باید به فکر بازی با هوادار باشیم و صحبت‌هایی که با بچه‌ها می‌کنیم این است که ما ۴، ۵ فینال داشتیم که یکی از آنها را به ملوان باختیم که واقعاً نباید می‌باختیم ولی در دو هفته بعدش توانستیم نتیجه بگیریم و ان‌شاءالله در بازی با هوادار که برای ما حکم فینال را دارد  با برد تمامش کنیم چون مساوی نه به درد ما می‌خورد نه به درد تیم حریف.»
 
 
کوشکی: کمک‌داور زحمات ما را بر باد داد
علیرضا کوشکی هافبک پیکان معتقد است تیمش می‌توانست سپاهان را شکست دهد اما کمک‌داور زحمات‌شان را بر باد داد: «ما یک بازی خوب و منسجم انجام دادیم و از همان اول دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم. حتی گل اول را هم زدیم، ولی اشتباه کمک‌داور باعث شد گل مساوی را دریافت کنیم. ما امسال چندین‌بار از داوری‌ها ضربه خوردیم و در بازی با سپاهان هم می‌توانستیم برنده باشیم که کمک‌داور تمام زحمات‌مان را بر باد داد. لحظه‌ای که احسان حاجی‌صفی ضربه را زد تمامی بازیکنانی که در محوطه جریمه بودند در موقعیت آفساید قرار داشتند و جالب این است که دید دروازه‌بان را هم کور کرده بودند. در آن لحظه کمک‌داور ابتدا پرچم زد و گلر ما هم مکث کرد، ولی نمی‌دانم چرا ناگهان تصمیمش را عوض کرد. این اتفاق واقعاً عجیب بود و ما شوکه شده بودیم.»
 
 
وکیا: نمی‌توانیم برای گرفتن سهمیه قول بدهیم
یوسف وکیا مدافع-هافبک پدیده مشهد تمایل دارد همچنان در این تیم بماند و زیرنظر سیدمهدی رحمتی کار کند: «بعد از شرایط سختی که در گل‌گهر داشتم به پدیده آمدم و از این انتخاب بسیار خوشحالم. از طرفی کار کردن با سیدمهدی رحمتی خیلی راحت است و دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد فصل بعد هم در پدیده بمانم.» وکیا در رابطه با اینکه آیا می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، می‌گوید: «نمی‌توانیم بابت کسب سهمیه قول بدهیم و در مجموع قول دادن در فوتبال، حرفه‌ای نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم خیلی خوب امتیاز بگیریم. در این بین اگر به سهمیه آسیا برسیم که خیلی خوب خواهد شد.»
 

 


Page Generated in 0.0066 sec