printlogo


کد خبر: 232087تاریخ: 1400/4/19 00:00
لژیونرها

مدافع تیم ملی از ترکیه تکان نخورد
توافق نهایی حسینی با کایسری اسپور
به نظر می‌رسد کار قرارداد مجید حسینی با باشگاه کایسری اسپور نهایی شده و این مدافع ایرانی فصل بعد را نیز در سوپرلیگ ترکیه توپ خواهد زد. او بر سر تمدید قرارداد با ترابزون اسپور به توافق نرسید و قید حضور در لیگ اروپا را نیز زد تا به تیمی بپیوندد که فصل گذشته را تنها به دلیل یک امتیاز بیشتر نسبت به ارزروم اسپور، از سقوط نجات یافت و در سوپرلیگ ماند. 
حسینی که قصد دارد در سال جام جهانی راهی تیمی شود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد، کایسری اسپور را انتخاب کرد تا همچنان در فوتبال اروپا توپ بزند. حسینی البته می‌توانست در ترابزون بماند یا به لیگ قطر برود اما ادامه حضور در لیگ ترکیه تصمیم نهایی این مدافع بود. مدافعی که فعلاً جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی از دست داده است.
 
پورتو اجازه جدایی نمی‌دهد
سنگ 40 میلیون یورویی پیش پای طارمی
مهدی طارمی، مهاجم بوشهری پورتو فصل بسیار خوبی را در پرتغال و فوتبال اروپا سپری کرد و حتی بهترین گل لیگ قهرمانان 2021 را به ثمر رساند. 
درخشش او در لباس آبی‌های بندرنشین باعث شد تا نگاه مدیران تاتنهام به سمت او جلب شود ولی همانطور که مشخص بود، پورتو قصد از دست دادن مهره اصلی خط حمله خود را ندارد و به همین دلیل سنگ بزرگ 40 میلیون یورویی را جلوی پای تیم‌های خواهان طارمی قرار داد. چیزی که مشخص است، پس از جدایی موسی مارگا از پورتو، سران پورتو قصد ندارند دیگر مهاجم تیم‌شان را نیز از دست بدهند. بنابراین طارمی فصل بعد را در پورتو خواهد ماند.
 
مهاجم سابق پرسپولیس دنبال پیراهن ملی
علیپور در ماریتیمو می‌ماند
با وجود جدایی امیر عابدزاده از ماریتیمو، دیگر بازیکن ایرانی این تیم جایی نخواهد رفت. علی علیپور که فصل گذشته زیاد به کار گرفته نمی‌شد، در هفته‌های پایانی در ترکیب تیمش به میدان رفت و گل‌های حساس او باعث شد تا ماریتیمو از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند. 
مهاجم ایرانی ماریتیمو قصد دارد از تجربه فصل نخست حضورش در لیگ پرتغال استفاده کرده و با لباس این تیم موفقیت دوران حضورش در پرسپولیس را تکرار کند و به پیراهن تیم ملی برسد.
 
آینده رضایی کامل مشحص نیست
کاوه احتمالاً دوباره در شارلروا
کاوه رضایی که پس از درخشش در لباس شارلروا توانست نظر مثبت مدیران کلوب بروژ بلژیک را به خودش جلب کند، راهی این تیم شد ولی نتوانست عملکرد خوبی در لباس تیم قدرتمند بلژیکی داشته باشد و دوباره به شارلروا قرض داده شد.
 او فصل گذشته ژوپیلرلیگ را فوق‌العاده آغاز کرد اما سپس دچار مصدومیت شد و با بدشانسی نتوانست درخشش ابتدای فصل را تکرار کند و شارلروایی که صدرنشین لیگ بود، همزمان با کاوه دچار افت شد و حتی اگر چند هفته دیگر لیگ ادامه داشت، به کاندیدای سقوط تبدیل می‌شد. کاوه اکنون تحت قرارداد کلوب بروژ است و شارلروا نیز قرارداد او را دائمی نکرده است. رضایی آینده نامشخصی دارد و شاید یک فصل دیگر به صورت قرضی راهی شارلروا شود.
 
کریم، مهاجم اصلی آ. ا. ک آتن
اعتماد ویژه میلوژویچ به انصاری‌فرد
کریم انصاری‌فرد، مهاجم 31 ساله تیم ملی دو سال دیگر با آ. ا. ک آتن قرارداد دارد. سرمربی آنها تغییر کرده و ولادان میلوژویچ سرمربی صربستانی و سابق الاهلی عربستان، هدایت این تیم یونانی را برعهده گرفته است. 
کریم در اردوی پیش‌فصل، بازیکن ثابت تمام بازی‌های آ. ا. ک آتن بود و اینگونه به نظر می‌رسد او عضو اصلی ترکیب میلوژویچ خواهد بود. او فصل بعد را در یونان ادامه خواهد داد و با توجه به اینکه سابقه بازی زیر نظر این مربی را در پانیونیوس داشته، احتمالاً شاهد حضور همیشگی کریم در ترکیب آ. ا. ک آتن خواهیم بود.

Page Generated in 0.0048 sec