printlogo


کد خبر: 232085تاریخ: 1400/4/17 00:00
آمار ناامیدکننده پرسپولیس در فاز حمله
مالکیت برتر، بدون شوت در چارچوب!

ایران ورزشی- از ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد بازی با فولاد سخت و نزدیک شود اما شاید کسی تصور نمی‌کرد حتی به اندازه تعداد انگشتان یک دست در این مسابقه موقعیت گل و صحنه‌های مهیج روی دروازه‌ها نبینیم.
پرسپولیس و فولاد در شرایطی به تساوی بدون گل رضایت دادند که آمار هر دو تیم در فاز حمله ناامیدکننده است و نشان می‌دهد اندیشه‌های تدافعی کادر فنی و توانایی بازیکنان دو تیم در سازمان دفاعی بر قدرت آنها در فاز حمله غلبه کرده است.
پرسپولیس در بازی رفت مقابل فولاد و در یکی از معدود بازی‌های این فصل مالکیت بیشتر توپ را به حریف داد اما در نهایت برنده شد ولی در این بازی مالکیت بیشتری داشت و فقط یک امتیاز گرفت. سرخ‌ها در این بازی 336 پاس موفق داشتند که 125تا بیشتر از تیم حریف بود. دقت پاس بازیکنان این تیم هم 80درصد بود و در نهایت مالکیت توپ 58 به 42 را ثبت کردند.
با این وجود تعداد شوت‌های دو تیم فوق‌العاده ناچیز بود. هر دو تیم فقط 4 شوت در این بازی زدند که بدترین آمار سرخ‌ها در طول فصل بوده است. عجیب اینکه از 4 شوت پرسپولیس هیچ‌کدام داخل چارچوب نبود، برای فولاد هم فقط یک شوت داخل چارچوب ثبت شد. البته جالب اینجاست که از نظر شانس گل پرسپولیس حداقل یک موقعیت قطعی کل داشت که شوت فنی عالیشاه بود اما فولاد هیچ موقعیت گلی نتوانست به دست بیاورد.
با این وجود با توجه به شرایط جوی مسابقه و وضعیت دو تیم در جدول، کادر فنی هر دو تیم بعد از پایان بازی راضی به نظر می‌رسیدند.

Page Generated in 0.0045 sec