printlogo


کد خبر: 232084تاریخ: 1400/4/17 00:00
بازی‌های لیگ قهرمانان و ملی دو فصل فوتبالی را به هم می‌چسبانند!
برنامه فشرده و عجیب پیش روی ملی‌پوشان پرسپولیس

ایران ورزشی- فقط چهار هفته به پایان فصل لیگ برتر باقی مانده اما ملی‌پوشان پرسپولیس که ماه قبل هم نتوانستند از استراحت دو هفته‌ای همبازیان‌شان برخوردار شوند و به منامه رفتند تا در چهار بازی سنگین شرکت کنند، برنامه بسیار سنگین‌تر وفشرده‌تری در پیش دارند و شاید اصلاً دو فصل فوتبالی برای آنها به هم بچسبد!
لیگ برتر بیستم روز 8 مرداد به پایان خواهد رسید اما اگر پرسپولیس از سد رقیب دیرینه در یک‌چهارم نهایی بگذرد فصل جاری فوتبالی برای این تیم ادامه خواهد داشت. طبق برنامه مسابقه نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی در تاریخ‌های 13 و 18 مرداد برگزار می‌شود و اگر سرخ‌ها به فینال این جام برسند ملی‌پوشان این تیم بعد از 13 ماه تمرین، سفر، اردو و مسابقه شاید فقط چیزی حدود دو هفته فرصت استراحت داشته باشند، چراکه اردوی تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی شروع می‌شود.
تیم ملی در تاریخ‌های 11 و 16 شهریور مقابل سوریه و عراق بازی دارد و اگر تصور کنیم اسکوچیچ از اول شهریور تیمش را به اردو ببرد ملی‌پوشان پرسپولیس شاید حدود دو هفته فرصت استراحت داشته باشند. بدتر اینکه یک هفته بعد از بازی با تیم ملی سوریه ، پرسپولیس باید روز 23 شهریور در تاجیکستان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال برود. با خبری که چند روز پیش سهیل مهدی اعلام کرد احتمالاً لیگ برتر بیست‌و‌یکم از هفته اول مهرماه آغاز خواهد شد و اینچنین ملی‌پوشان پرسپولیس در خوشبینانه‌ترین حالت (در صورت نرسیدن به نیمه‌نهایی حذفی) بین دو فصل فوتبالی چیزی حدود سه هفته استراحت کرده‌اند!

Page Generated in 0.0052 sec