printlogo


کد خبر: 232080تاریخ: 1400/4/17 00:00
خبر

فولاد به سازمان لیگ نامه داد
کنعانی چهار اخطاره بود بازی کرد!
باشگاه فولاد بعد از بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ نامه فرستاده و اعلام کرده محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار اخطاره و محروم بوده است. فولادی‌ها اعلام کرده‌اند کنعانی در بازی‌های مقابل تیم نساجی مازندران در هفته پنجم در دقیقه 40، استقلال تهران هفته ششم در دقیقه 76، فولاد خوزستان هفته یازدهم در دقیقه 62 و گل‌گهر سیرجان هفته بیست‌و‌پنجم در دقیقه 62 کارت زرد گرفته و باید محروم شود. با این وجود باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اعتراض فولادی‌ها بی‌پایه و اساس است. اگر کنعانی چهار اخطاره و محروم بود در نشست هماهنگی قبل از بازی به نمایندگان باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شد. در این باره علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: «کنعانی‌زادگان به‌جز چهار بازی مذکور در نامه فولاد، در دیدار مقابل ذوب‌آهن از هفته ششم لیگ برتر هم کارت زرد دریافت کرد. وی پس از دریافت چهارمین کارت زرد خود مقابل فولاد در دور رفت از حضور در بازی رفت ما با آلومینیوم محروم شد. کنعانی‌زادگان از زمان محرومیت قبلی‌اش فقط یک کارت زرد مقابل گل‌گهر دریافت کرده به همین دلیل هیچ مشکلی برای حضور در بازی سه‌شنبه‌شب نداشت.»
  
مغانلو محروم نشد
شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در دقیقه 45 دیدار مقابل فولاد خوزستان با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد. پس از این اتفاق صحبت‌هایی پیرامون چهار کارته شدن مغانلو مطرح شد اما مهاجم پرسپولیس با کارت زردی که شب گذشته دریافت کرد،‌ دو کارته شد و به این ترتیب می‌تواند تیمش را در دیدار با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌و‌هفتم همراهی کند.
 
اعتراض به بلندی چمن
غیر از گرمای وحشتناک اهواز همه چیز برای برگزاری بازی با فولاد خوب بود. خوشبختانه حاشیه‌ای هم پیش نیامد، ضمن اینکه هر دو تیم از داوری راضی بودند اما در همان زمان گرم کردن اعضای کادر فنی پرسپولیس از بلند بودن چمن زمین ورزشگاه گلایه داشتند. کادر فنی پرسپولیس می‌گفتند در این زمین کیفیت بازی تیم‌شان پایین می‌آید، اما اعتراض‌شان به جایی نرسید.
 

Page Generated in 0.0050 sec