printlogo


کد خبر: 232079تاریخ: 1400/4/17 00:00
سوژه

توجه رسانه‌های سعودی به برد استقلال مقابل تراکتور
پیروزی استقلال مقابل تراکتور مورد توجه رسانه‌های سعودی قرار گرفته است. وب‌سایت سعودی‌اسپور با به کار بردن لفظ جادوگر در مقابل نام مهدی قایدی و اشاره به نمایش خوب این بازیکن در بازی با تراکتور این پیروزی را مهم توصیف کرد. یکی از دلایل توجه رسانه‌های سعودی به برتری استقلال، تقابل این تیم در 22 شهریور با تیم الهلال است. تراکتور نیز باید در همان تاریخ با تیم النصر عربستان بازی کند از این‌رو تقابل دو تیم راه‌یافته ایرانی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای سعودی‌ها پراهمیت شده است.
 
میلیچ یا دانشگر جانشین نادری مقابل سایپا
شنبه‌شب استقلال در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر رخ‌دررخ تیمی قرار می‌گیرد که سرمربی‌اش تا پایان لیگ قهرمانان آسیا همکار فرهاد مجیدی بود. تقابل استقلال با فراز کمالوند سوای جایگاه شکننده‌ای که سایپا دارد و نارنجی‌پوشان تهرانی عمیقاً در فکر پیروزی و به دست آوردن امتیاز در بازی‌های آتی هستند، می‌تواند جذاب باشد. این بازی در شرایطی انجام می‌شود که استقلال یکی از مهره‌هایش را که در ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته در اختیار نداشته باشد. این بازیکن محمد نادری است؛ مدافع-هافبک چپی که در بازی با تراکتور نیز تلاش بسیاری در آن جناح داشت. نادری اما به‌دلیل دریافت کارت زرد در این بازی نمی‌تواند در تقابل تیمش با سایپا شرکت کند به همین دلیل فرهاد مجیدی ناچار است از میان میلیچ یا حتی محمد دانشگر یکی را در پست مدافع-هافبک چپ قرار دهد. مجیدی به‌زودی تصمیمش را در این باره اتخاذ خواهد کرد.
 
گل اول استقلال به نام قایدی ثبت نشد
مهدی قایدی در بازی با تراکتور بسیار فرصت‌طلب و تیزهوش جلوه کرد و توانست سهم بسیاری در پیروزی استقلال ایفا کند. قایدی اما در این بازی تنها یک گل به ثمر رساند و گل اول استقلال روی دفع ناقص هادی محمدی به ثمر رسید. در لحظه‌ای که قایدی توپ را روی اشتباه مدافعان تراکتور به سمت دروازه این تیم هدایت کرد، هادی محمدی روی خط قصد دفع توپ به سمت زمین را داشت، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد تا گل اول به نام او ثبت شود. در گزارش داوری نیز گل به نام محمدی ثبت شده است. قایدی اما گل دوم استقلال را به‌طور کاملاً صحیح به نام خود ثبت کرد.
 

Page Generated in 0.0059 sec