printlogo


کد خبر: 232072تاریخ: 1400/4/17 00:00
خبر

لیست تیم ملی والیبال اعلام شد
اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک توکیو از سوی فدراسیون والیبال اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایران رقابت‌های خود در المپیک توکیو را از دوم مرداد ماه در بازی مقابل لهستان آغاز می‌کند.
 برای حضور در این مسابقات ۱۲ بازیکن حق شرکت دارند و سایت فدراسیون جهانی والیبال ترکیب ۱۲ نفره تیم‌ملی ایران برای المپیک توکیو را منتشر کرد.
لیست ۱۲ نفره به شرح زیر است:
 پاسور: سعید معروف - جواد کریمی
 سرعتی زن: محمد موسوی - مسعودغلامی - علی اصغر مجرد
 دریافت کننده: میلاد عبادی پور - میثم صالحی - مهدی مرندی - مرتضی شریفی
پشت خط: امیر غفور - صابر کاظمی
لیبرو: آرمان صالحی
تا پیش از آغاز مسابقات امکان تغییر در لیست وجود دارد اما با توجه به پایان مهلت قانونی، فدراسیون ایران سه‌شنبه شب لیست خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرد.
ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) اعضای کادر‌فنی تیم ملی را در المپیک توکیو تشکیل می‌دهند.
 
 
والیبالیست‌های اعزامی به توکیو بعد از بازی با روسیه معرفی می‌شوند
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: «بعد از بازی با تیم روسیه، ۱۲ والیبالیست اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو معرفی می‌شوند.»
اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز جمعه (۱۸ تیر) با حضور ۱۴ بازیکن در سالن والیبال فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تا ۲۵ تیر ادامه دارد.
هادی رضایی با اعلام این خبر گفت: «در جریان برگزاری این اردو، تیم روسیه ۲۰ تیر وارد ایران می‌شود و برای آماده‌سازی و ارزیابی بازیکنان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از ۲۱ تا ۲۵ تیر چند دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار می‌کنیم.»
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان اینکه ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو بعد از دیدار با تیم روسیه مشخص می‌شوند، ادامه داد: «از بین ۱۴ بازیکن دعوت شده به اردو، ۱۲ بازیکن اصلی و ۲ بازیکن به عنوان جایگزین برای اعزام به توکیو معرفی خواهند شد، البته چون تا زمان اعزام به توکیو عملکرد بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، سعی داریم برای هر ۱۴ بازیکن آی دی کارت درخواست کنیم تا مشکلی برای جابه‌جایی بازیکنان برای اعزام به توکیو نداشته باشیم.»
داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علیپور، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی ۱۴ ملی‌پوش دعوت شده به اردو هستند.
 
 
 المپین‌ها تست کرونا دادند
اولین مرحله تست PCR از ورزشکاران المپیکی ایران دیروز انجام شد. نخستین گروه کاروان اعزامی ایران در المپیک توکیو بیست و ششم ایران را به مقصد توکیو ترک می‌کند. به همین خاطر دیروز (چهارشنبه) اولین تست PCR المپیکی‌ها گرفته شد. المپیکی‌ها علاوه بر این تست، ۹۶ و ۷۲ ساعت پیش از اعزام نیز مجدداً باید تست کرونا بدهند. سپس به محض ورود به فرودگاه توکیو نیز از آنها تست گرفته می‌شود.
گروه اول کاروان ایران، شلوغ‌ترین گروه است و ورزشکاران رشته‌های والیبال، شمشیربازی، تنیس روی میز، قایقرانی، تیراندازی، تکواندو، بدمینتون و بوکس در این گروه قرار دارند.

 


Page Generated in 0.0057 sec