printlogo


کد خبر: 232064تاریخ: 1400/4/17 00:00
لژیونرها

 با طرح فروش دروازه‌بان ایران
آنتورپ دنبال بازیابی ۶۰۰هزار یورو رضایتنامه بیرانوند از پرسپولیس!
بررسی رسانه‌های بلژیک نشان می‌دهد جدایی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران از باشگاه آنتورپ جدی است و این باشگاه قصدی برای حفظ ملی‌پوش ایران ندارد.
روز سه‌شنبه بود که یک خبرنگار بلژیکی مدعی شد باشگاه بواویستا پرتغال به دنبال جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران و باشگاه آنتورپ بلژیک است. هرچند بعید است بیرانوند به تیم رده سیزدهمی پرتغال برود اما رسانه‌های بلژیک به بهانه انتشار این خبر، جدایی دروازه‌بان تیم ملی ایران از آنتورپ را جدی و تا اندازه زیادی قطعی عنوان کرده‌اند.
بعضی از رسانه‌های بلژیکی هم مدعی شده‌اند باشگاه آنتورپ به دنبال بازیابی و زنده کردن مبلغ ۶۰۰ هزار یورویی است که روی بیرانوند سرمایه‌گذاری کرده؛ همان مبلغی که ظاهراً آنتورپ برای گرفتن رضایتنامه بیرانوند، به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است.
 
خواسته سرمربی السیلیه تمدید قرارداد رضاییان
به نظر می‌رسد رامین رضاییان فصل بعد را هم در السیلیه توپ خواهد زد و بازگشت او به پرسپولیس منتفی است. به نقل از الرای، رامین رضاییان فصل قبل را در الدحیل آغاز کرد اما نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند.
رامین در نیم‌فصل دوم راهی السیلیه شد تا به صورت قرضی در این تیم بازی کند. الطرابلسی سرمربی تونسی السیلیه از عملکرد رضاییان راضی است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی شده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد رضاییان فصل بعد را هم در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد و بازگشت او به پرسپولیس منتفی است.
 
منتظری در الخریطیات ماندنی شد
باشگاه الخریطیات قرارداد بازیکن باتجربه ایرانی خود را یک فصل دیگر تمدید کرد. پژمان منتظری با ۳۷ سال سن همچنان در لیگ قطر حضور دارد. پیش‌بینی می‌شد باشگاه الخریطیات قرارداد منتظری را تمدید نکند اما طبق اعلام روزنامه الرای منتظری در الخریطیات ماندنی شد. روزنامه الرای اعلام کرد که باشگاه الخریطیات قرارداد منتظری را یک فصل دیگر هم تمدید کرد و به این ترتیب این بازیکن به فوتبال ایران برنخواهد گشت و همچنان در لیگ قطر حضور خواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0057 sec