printlogo


کد خبر: 232037تاریخ: 1400/4/16 00:00
طنزیم
تشکر از اعضای کمیته انضباطی

هومن جعفری

یک نگاه به جدول لیگ بیندازید. تیم‌های در معرض سقوط عبارتند از نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، ذوب‌آهن، سایپا و ماشین‌سازی تبریز. همه تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار! همه تیم‌ها از قدما و سبقا! چه بلایی سر فوتبال ما آمده که تیم‌های ریشه‌دارش یا در لیگ‌های پایین‌تر دست و پا می‌زنند یا در آستانه سقوطند یا هزار مشکل مالی دارند.
***
به سلامتی و مبارکی شهاب گردان با فاصله چهار ساعت بعد از هل دادن داور، از کلیه فعالیت‌های ورزشی، خرید آنلاین از سوپرمارکت محل و استفاده کردن از کولر موقع گرما محروم شده. البته در همین شهر اصفهان اگر یادتان باشد دو تیم سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و چنان دعوایی شد که مادر بگرید! آنجا البته کمیته انضباطی یادش رفته بود باید بازیکنان خاطی را با این سرعت محروم کند! خلاصه اینکه از اعضای کمیته انضباطی بابت اینکه یادشان آمد که می‌شود یک بازیکن را در چهار ساعت محروم کرد، تشکر می‌کنیم. به امید اینکه بقیه قوانین انضباطی را هم یادشان بیاید!
***
یکی بگوید در کاروان المپیکی‌های ایران چه خبر است؟ یا تست دوپینگ‌شان درمی‌آید یا صاحب سهیمه المپیک می‌شوند بعد خبر می‌رسد رفته‌اند جراحی کرده‌اند یا خبر می‌آید که شانس گرفتن سهمیه را داشته‌اند اما فدراسیون با آنها دعوا راه انداخته و خط‌شان زده!
بابا آدم با سهمیه المپیک کشور خودش از این شوخی‌ها راه می‌اندازد؟
 

 


Page Generated in 0.0057 sec