printlogo


کد خبر: 231994تاریخ: 1400/4/15 00:00
صالح مصطفوی: یکسری مسائلی علیه تیم ما شکل می‌گیرد
بازی مقابل تیم‌های فیروز کریمی همیشه دشوار است

صالح مصطفوی، مربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز با تراکتور یک بار دیگر به اشتباهات داوران علیه تیمش اعتراض کرد.
مصطفوی گفت: «بازی با تراکتور یک بازی بسیار حساس است. همیشه بازی این دو تیم حساس بوده و تماشایی از کار در آمده است. تیم ما در چهار هفته اخیر گلی دریافت نکرده است و در 5 هفته فقط یک گل خورده‌ایم. با وجود تمام مشکلات و مسائلی که چه از داخل و چه از خارج باشگاه تحمیل شده تیم انسجام خوبی پیدا کرده و با تلاش بازیکنان و کادرفنی و در رأس آنها آقای مجیدی تیم یک شکل خوبی پیدا کرده است. تنها چیزی که طبق معمول اذیت می‌کند، مسائل داوری و تبعیض‌هایی است که وجود دارد.»
مربی استقلال اضافه کرد: «مخاطب ما نه باشگاه خاصی است و نه مربی خاصی. تمام مربیانی که در لیگ فعالیت می‌کنند همکاران محترم ما هستند، همه را دوست داریم، آنها تلاش می‌کنند و فعالیت دارند. ولی ما انتظارمان از مجریان مسابقات، داوران و کمیته انضباطی و ارکان دیگر فوتبال این است که بین تیم‌ها، مربیان و بازیکنان با عدالت و مساوات برخورد کنند. در این هفته‌ها طوری با ما برخورد می‌شود که انگار با این باشگاه یا افراد داخل باشگاه مشکل وجود دارد که گل صد در صد صحیح ما را در بازی قبل آفساید می‌گیرند. آقای داور، کمک داور شما اشتباه کردید و همه دنیا از زوایای مختلف فیلم‌ها را دیده‌اند و روی این اشتباه واضح تأکید شده است. اگر شهامت عذرخواهی ندارید توجیه نکنید. این بدتر است. این اتفاق حس دلسرد کننده تلاش را برای ما بیشتر می‌کند. این ناراحتی میلیون‌ها هوادار استقلال را بیشتر می‌کند. اگر شهامت عذرخواهی ندارید دیگر نمک روی زخم نپاشید.»
مصطفوی ادامه داد: «ما و خیلی از کسانی که فوتبال را می‌فهمند، وقتی تمام صحنه‌های 50 – 50 بازی به ضرر ما و به نفع حریف سوت زده می‌شود، متوجه می‌شوند. امیدوارم که یک جایی این مسائل تمام شود و بگذارند فوتبال درون زمین انجام شود و نتیجه عادلانه رقم بخورد. ما فقط عدالت را درون زمین می‌خواهیم. وقتی یک صحنه‌ای خطا است هند می‌گیرند، وقتی دفع توپ بازیکن ما را پاس به عقب می‌گیرند، وقتی بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا می‌کند به ضرر ما خطا می‌گیرند؛ اینها نشان می‌دهد که یکسری مسائلی علیه تیم ما شکل می‌گیرد.»
 دستیار مجیدی درباره انتخاب داوران گفت: «نکته جالب این است که وقتی داور یا کمک داوری اشتباه واضحی انجام می‌دهد که باعث تغییر نتیجه بازی می‌شود، حداقل کار کمیته داوران محرومیت است اما با وقاحت تمام دوباره به ایشان داوری دادند. من نمی‌دانم قوانین چه می‌گوید؟ وقتی شما روی نتیجه بازی صددرصد تأثیرگذار هستید باید دوباره جایزه بگیرید؟ اگر این اشتباه از نظر آقایان اشتباه نیست و به آن جایزه می‌دهند، که تکلیف معلوم است. اگر داور اشتباه کرده، پس این لجبازی علیه باشگاه ما چیست؟ امیدوارم این مسائل حل شده و بگذارند زیبایی فوتبال درون مستطیل سبز حفظ شود و هر تیمی که تلاش می‌کند و از شانسش بهتر استفاده می‌کند برنده بازی شود نه اینکه بخواهند از بیرون زمین یا عوامل دیگر نتیجه بازی را تعیین کنند.»
مربی استقلال درباره بازی با تراکتور گفت: «تیم تراکتور تیمی است که هوادار دارد، تیمی است که ریشه دارد، بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد و به نظرم بازی بسیار سختی داریم. آقا فیروز مربی بسیار کارکشته‌ای هستند و همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های آقای کریمی به دلایل مختلف سخت است. ایشان چهره شناخته شده‌ای هستند و ما هم خودمان را آماده می‌کنیم که ان‌شاءالله داخل زمین فوتبال زیبایی را ارائه دهیم.»
او درباره غایبان استقلال گفت: «هر چه به سمت آخر فصل می‌رویم برای همه تیم‌ها این اتفاق می‌افتد که غایبین زیادی داشته باشند. ما یکی از مهم‌ترین بازیکنان در فاز هجومی یعنی فرشید اسماعیلی و دیاباته را در اختیار نداریم. این داستان برای همه تیم‌ها وجود دارد و فکر می‌کنم از این نظر دو تیم در یک سطح قرار دارند.»
در بازی رفت استقلال با هدایت محمود فکری تراکتور را شکست داد، ولی مصطفوی معتقد است که شرایط هر دو تیم خیلی تغییر کرده است: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی رفت یک کادر فنی جدا و یکسری بازیکن بازی کردند و الان شاید دو تیم مجزا و متفاوت با یکدیگر بازی خواهند کرد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. نسبت به بازی رفت، شرایط جدول دو تیم متفاوت است.»
 

Page Generated in 0.0075 sec