printlogo


کد خبر: 231983تاریخ: 1400/4/15 00:00
تدارک فولاد برای برپایی مهلکه انتقام
استخوانی در گلو

میعاد نیک
 
بیست‌وششمین هفته از رقابت‌های لیگ بیستم معطوف به دیداری شده که شاید بتواند سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تا حدود زیادی تعیین کند. با صرف‌نظر از دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر که قطعاً یکی از مهم‌ترین معیارها برای تعیین صاحب کاپ لیگ بیستم خواهد بود، از اهمیت دیدار پرسپولیس و فولاد به هیچ عنوان نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. فولاد به عنوان تیمی مدعی که همیشه مانند استخوانی سفت و سخت در گلوی تیم‌های مدعی گیر کرده، از امتیاز میزبانی در استادیوم فولاد آره‌نا نهایت بهره را خواهد جست تا بتواند انتقام شکست تلخ دور رفت را از سرخ‌پوشان تهرانی بستاند.
با شناختی که از سبک و سیاق سرمربیگری جواد نکونام در تیم فوتبال فولاد حاصل شده، از همین حالا هم می‌توان مطمئن بود که هافبک پیشین تیم‌ اوساسونا برای حفظ حداکثر امتیاز در اهواز از هیچ تاکتیک، سیستم و رویه‌ای فروگذار نخواهد کرد. پرسپولیس پس از شکست مقابل آلومینیوم در هفته دوازدهم لیگ برتر، دیگر متحمل شکست نشده و تیم‌های مهمی نظیر استقلال، سپاهان و گل‌گهر نیز نتوانسته‌اند مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی کاری از پیش ببرند. فولادی‌ها به سردمداری سرمربی استقلالی خود اما بر این باور استوارند که در جهنم خوزستان و با تفکرات نکونام، هیچ تیمی از مصونیت برخوردار نیست و پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس می‌تواند به پایان روند سینوسی‌شان کمک شایانی کند.
پرسپولیس برای نزدیک‌تر شدن به گلات قهرمانی پا به اهواز گذاشته و فولاد نیز برای احیای غرور زخم‎‌‌خورده در بازی رفت و همچنین برای افزایش شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ میزبانی از مهلکه را برعهده دارد. گودال جنگ برای چکاچک شمشیر دو رقیب همیشگی بیش از هر زمانی آماده است؛ نبردی جذاب و دیدنی با طعم گس انتقام.
 

Page Generated in 0.0042 sec