printlogo


کد خبر: 231975تاریخ: 1400/4/15 00:00
مشکل بازیکنان پاداش‌هاست
با 6/ 1 میلیارد می‌شد این بحران را مدیریت کرد

 
ایران ورزشی - «در روزهای سخت و پرفشار ما با قدرتی دو چندان تلاش کرده و می‌کنیم تا شما هواداران عزیز که همیشه حامی و پشتیبان ما بوده را خوشحال کنیم اما باید اقرار کرد که بر خلاف همه لحظه‌ها؛ تعهداتی که به ما داده شد عمل نشد. در همه این سال‌ها مدیران باشگاه با سبک و سیاق خود کار کردیم اما بیشتر از همیشه جفا و زور در حق بازیکنان است. وعده‌های توخالی بیشترین چیزی بود که در همه این مدت شنیدیم. تاریخ متأسفانه برای ما تکرار شد چرا که جز وعده و وعید، چیزی نصیب ما نشد! و بیشترین فشار به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس وارد می‌شود و ما که فقط هواداران را کنار خودمان می‌بینیم دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم و گله خود را پیش چه کسی مطرح کنیم. منتظر آینده می‌مانیم.»
این متن استوری ساعات پایانی یکشنبه شب همه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بود که به شرایط مالی باشگاه‌شان و عدم پرداختی‌های بموقع به آنها اینطوری واکنش نشان دادند و عملاً رودرروی تیم مدیریت باشگاه‌شان قرار گرفتند.
این بحران در شرایطی پیش آمد که مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانستند با پرداخت پاداش بردهای این تیم حداقل در لیگ برتر و سوپرجام شرایط را تغییر دهند چرا که درصد پرداختی قراردادها هر چند طبق عرف حرفه‌ای نیست اما تا حدودی قابل قبول است. باشگاه پرسپولیس برای 7 برد ابتدایی تیم در لیگ بیستم نفری 35 میلیون پاداش داده ضمن اینکه برای سه برد مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم پاداشی 800 دلاری پرداخت شده که البته از طرف یک هوادار بوده است.
حالا پرسپولیسی‌ها پا‌داش دو برد آسیایی، 8 پیروزی لیگ برتری، 2 برد جام حذفی و یک برد سوپرجام را طلبکارند که اگر همان مبلغ 5 میلیون تومان برای هر برد در نظر گرفته می‌شد به هر بازیکن یا مربی می‌توانستند 55 میلیون پاداش بدهند. پرسپولیس 22 بازیکن اصلی و 7 مربی دارد اما اگر کل این نفرات 30 نفر هم باشند مجموع رقم این پاداش یک میلیارد و 165 میلیون تومان می‌شد. یعنی باشگاهی به عریض و طویلی پرسپولیس با این همه ارتباطات و هوادار در شرایطی که مدیرانش طی 8 ماه اخیر 75 میلیارد تومان قرض کرده‌اند نمی‌توانستند 2 میلیارد تومان دیگر قرض کنند تا این بحران در حساس‌ترین شرایط مسابقات برای تیم‌شان به وجود نیاید؟
 

Page Generated in 0.0071 sec