printlogo


کد خبر: 231974تاریخ: 1400/4/15 00:00
پرسپولیس دلخوش به بازی‌های متمرکز مراحل بالاتر

ایران ورزشی - با برنامه ریزی و قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تاجیکستان رد شهر دوشنبه به میدان برود.این مساله از دو جهت برای پرسپولیس یک ظلم آشکاراست.اول اینکه سرخ ها با بیشترین امتیاز و بهترین شرگروه به مرحله حذفی رسیده‌اند اما طبق برنامه عجیبی که وجود دارد باید در مرحله حذفی میهمان باشند که این میهمانی تائید و نهایی شده است.
دوم اینکه در این تک بازی حذفی پرسپولیس باید در زمین چمن مصنوعی شهر دوشنبه بازی کند که اصلا خوشایند اعضای تیم نیست و به همین خاطر  باشگاه با ارسال نامه‌ای خواستار این شده که بازی در چمن طبیعی برگزار شود.
دیروز خبر آمد از مرحله یک هستم نهایی به بالاتر لیگ قهرمانان 2021 به صورت متمرکز برگزار می‌شود ضمن اینکه کل مسابقات لیگ قهرمانان 2022 هم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و این یعنی که پرسپولیس برای این بازی حساس باید قطعا به تاجیکستان و خانه حریف برو و مجبور است که در زمین چمن مصنوعی بازی کند.
با این حال اگر سرخ‌ها از این خوان عبور کنند شاید در مراحل بعدی مشکلات کمتری داشته باشند.پرسپولیس به خاطر آنچه فصل قبل رخ داد از بازی‌های متمرکز خاطره خوشی دارد. سرخ ها فصل قبل در حالی که در دو بازی ابتدای مرحله گروهی نتایج خوبی نگرفته بودند در قطر چهار بازی باقیمانده را با موفقیت پشت سرگذاشتند و صعود کردند ضمن اینکه در هر سه بازی مراحل حذفی به موفقیت رسیدند و فینالیست شدند.
پرسپولیس امسال و در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم در بازی هی متمرکز موفق بود. با وجود مشکلات و نگرانی‌های شیوع کرونا در هند و البته امکانات ضعیف تمرینی پپرسپولیس در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت به عنوان بهترین صدرنشین مسابقات غرب اسیا راهی مرحله حذفی شد.
 

Page Generated in 0.0055 sec