printlogo


کد خبر: 231958تاریخ: 1400/4/15 00:00
خبر

زهرا نعمتی و نورمحمد آرخی 
پرچمداران کاروان ایران در توکیو
زهرا نعمتی و نورمحمد آرخی به عنوان پرچمداران کاروان سردار دل‌ها، اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، انتخاب شدند. طبق درخواست کمیته برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰، کلیه کشورهای شرکت کننده باید یک خانم و یک آقا را به عنوان پرچمدار کاروان معرفی کنند. بر این اساس در جریان برگزاری یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و پس از انجام قرعه‌کشی میان گزینه‌های مورد نظر، در نهایت زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیم تیراندازی با کمان و نورمحمد آرخی، ملی‌پوش تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، به عنوان پرچمداران کاروان ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ معرفی شدند.
در بخش زنان زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و الناز دارابیان و در بخش مردان داود علیپوریان، نورمحمد آرخی و روح‌الله رستمی کاندیدا بودند که پس از انجام قرعه‌کشی، در نهایت نعمتی و آرخی انتخاب شدند.
کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ با عنوان «سردار دل‌ها» حضور می‌یابد و تا کنون حضور ۶۲ ورزشکار از کشورمان در این رویداد قطعی شده است.
 
 
فدراسیون کشتی به مدال‌آوران المپیک
 جایزه دلاری می‌دهد
فدراسیون کشتی به کشتی‌گیران مدال‌آور در المپیک توکیو پاداش دلاری اهدا می‌کند.
به منظور ایجاد انگیزه در بین کشتی‌گیران اعزامی به المپیک توکیو، فدراسیون کشتی پس از تصویب در جلسه هیأت رئیسه، پاداش دلاری برای مدال‌آوران این بازی‌ها تعیین کرد.
بر این اساس کشتی‌گیران به ترتیب در صورت کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵ ، ۳ و ۲ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آنها اهدا می‌شود.

 


Page Generated in 0.0102 sec