printlogo


کد خبر: 231953تاریخ: 1400/4/15 00:00
مصاحبه

کریمی: آماده بازی با استقلال هستیم
فیروز کریمی سرمربی تراکتور تبریز می‌گوید تیمش با وجود برخی کمبودها آماده رویارویی با استقلال در هفته بیست ‌و ششم لیگ برتر است: «تیم از لحاظ آمادگی شرایط مطلوبی دارد اما به هر حال مشکلاتی هم داریم. در کل نسبت به موجودیت‌مان شرایط مطلوبی داریم. از شانس بدمان کمترین مصدوم و محروم را هم استقلالی‌ها دارند، حتی بازیکنان رفته‌شان هم برگشته‌اند. استقلال الان شرایط مناسبی دارد. اگر اشتباه نکنم در چهار، پنج بازی اخیر به جز یک بازی توفیق داشته اما ما جوانانی داریم که باانگیزه هستند. به هر حال یک توفیق اجباری است، هر چند اگر بزرگترها هم بودند من از جوانان استفاده می‌کردم. آینده برای جوانان است و ان‌شاءالله بتوانیم از آنها استفاده کنیم تا در سال‌های آینده دست تراکتور از لحاظ بازیکن باز باشد.»
 
 
نظمی: مذاکره با کی‌روش و ساغلام شایعه است
جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید کرد شایعاتی که در خصوص مذاکره این باشگاه با کارلوس کی‌روش و ساغلام مطرح می‌شود، صحت ندارد: «در این مقطع اصلاً به تغییر مربی فکر نمی‌کنیم. هدف‌گذاری و صحبتی هم که در ابتدا داشتیم، این بود که نتایج آقای فیروز کریمی بررسی شود. این اسامی در حد شایعه است و هیچ صحبتی انجام نشده. البته قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی وجود دارد. گفته می‌شود این قانون برداشته خواهد شد اما همچنان در سایت رسمی فدراسیون فوتبال این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.» نظمی با اشاره به دوری مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تمرینات تیم می‌گوید: «در حال حاضر 24 روز از قرارداد آنها باقی مانده. آقای کریمی ‌نظرشان بر این است که اگر بنا به برگشت آنها باشد، باید 20 روز تمرین کنند تا آماده حضور در میادین شوند. یعنی اگر آنها همین امروز هم برگردند و تا بخواهند به شرایط ایده‌آل برگردند، فصل تمام می‌شود. با رفتن دو بازیکن تیم را به هم نمی‌زنند.»
 
 
نویدکیا: باید سه امتیاز بازی با پیکان را بگیریم
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان معتقد است برای ماندن در کورس قهرمانی باید حتماً مقابل پیکان برنده باشند: «در نیم فصل اول بازی سختی با پیکان داشتیم و به سختی سه امتیاز بازی را گرفتیم. می‌دانیم اگر تمرکزمان صددرصد نباشد، نمی‌توانیم امتیازی بگیریم. باید راهکارهای بهتری داشته باشیم چون می‌دانیم پیکان در مسائل دفاعی به راحتی شانس گل نمی‌دهد. اینها مشکلات ما برای بازی امروز است و باید با دیدگاه‌های بهتری وارد زمین شویم. بازی فوق‌العاده سختی است و امیدواریم امتیاز کامل را کسب کنیم و همچنان در کورس رقابت بمانیم.»
 
 
پورموسوی: بازی با نساجی سخت‌ترین بازی ما است
سیروس پورموسوی سرمربی صنعت‌نفت آبادان معتقد است نباید گول قعرنشینی نساجی را بخورند: «به جرأت می‌گویم بازی بعدی ما مقابل تیم نساجی سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. این تیم علاوه بر توانایی‌های بالایی که دارد انگیزه زیادی برای برنده شدن دارد. از این رو برای هر سه امتیاز به آبادان می‌آید. امیدوارم با توجه به اینکه میزبان هستیم و به این سه امتیاز احتیاج داریم برنده شده و جایگاه خود را بهبود ببخشیم. هر چند رقابت در انتهای جدول فشرده و فاصله امتیازات کم است و باید مراقب باشیم تا از این پس امتیاز از دست ندهیم.»
 
 
اکبرپور: می‌خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم
علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی تبریز درباره بازی با مس رفسنجان می‌گوید: «مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است اما حریف را آنالیز کرده و بازی‌هایش را نگاه کردیم. روی تیم مس برنامه داریم. این مسابقه در شهر و زمین خودمان برگزار می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و برنده از زمین بیرون بیاییم.»
 
 
ربیعی: بازی با ماشین‌سازی حیاتی است
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان درباره بازی امروز تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز می‌گوید: «یکی از حیاتی‌ترین بازی‌های خود را در پایان فصل پیش‌رو داریم برای تیم ماشین‌سازی و کادر فنی‌اش احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانیم آنها نسبت به تمامی تیم‌های دیگر با شرایط راحت‌تری بازی می‌کنند. ما هم درک متقابلی از شرایط مسابقه داریم، فاصله بازی قبلی‌مان با این بازی کم بود و فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم. در این مدت بیشتر بین رفسنجان و تبریز در راه بودیم. فقط یکشنبه یک نوبت تمرین داشتیم و دیروز هم یک جلسه دیگر برگزار کردیم تا خود را مهیای این مسابقه کنیم. بازی با ماشین‌سازی نیاز به تمرکز بسیار بالا، تدبیر و استراتژی در جریان 90 دقیقه دارد.»

Page Generated in 0.0057 sec