printlogo


کد خبر: 231906تاریخ: 1400/4/14 00:00
خبر

یازدهمی دوچرخه‌سوار المپیکی در ترکیه
دوچرخه‌سوار المپیکی ایران در اولین مسابقه گرندپری ترکیه در رده یازدهم قرار گرفت. سعید صفرزاده رکابزن المپیکی ایران پیش از اعزام به بازی‌های المپیک به ترکیه رفت تا در دو مسابقه گرندپری این کشور شرکت کند. او در اولین مسابقه که دیروز برگزار شد، در رده یازدهم قرار گرفت. مسابقه نخست در مسافت ۱۵۳ کیلومتر برگزار شد و دوچرخه‌سوار کشور پاناما اول شد. ۴۱ دوچرخه‌سوار نیز مسابقه را به خط پایان نرساندند و یک نفر در خط شروع مسابقه قرار نگرفت. چند رکابزن دیگر ایران نیز خودشان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
 
 
شروع سومین اردوی تیم ملی هندبال زنان از 20 تیر
سومین مرحله از اردوهای تیم ملی هندبال زنان از ۲۰ تا ۲۸ تیر با حضور ۲۴ بازیکن به میزبانی مشهد انجام می‌شود. ملی‌پوشان هندبال ایران خود را برای رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که از اواخر شهریور به میزبانی کره‌جنوبی آغاز می‌شود، آماده می‌کنند. با اعلام کنفدراسیون آسیا در صورت حضور ۱۲ تیم در مسابقات قهرمانی آسیا ۶ تیم نخست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند. تیم ملی هندبال ایران در دوره قبل این مسابقات در رده ششم آسیا قرار گرفت. پیش از این یک مرحله اردو با حضور ۶۰ ورزشکار در مشهد و یک مرحله اردو با حضور ۲۸ بازیکن در تهران انجام شده است و سومین مرحله اردوها مجدداً به میزبانی اشتادسازه مشهد انجام می‌شود. خدیجه قانع به عنوان مربی، عزت‌الله رزمگر به عنوان مدیر فنی و نشمین شافعیان به عنوان مشاور هدایت تیم ملی هندبال ایران را به عهده دارند. تیم اشتادسازه مشهد قهرمان فصل قبل لیگ هندبال ایران حمایت از تیم ملی هندبال زنان بزرگسالان و جوانان را به عهده دارد. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هندبال زنان روز گذشته اولین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند و دو ماه بعد یعنی چند روز مانده به اعزام بایستی مرحله دوم واکسن را نیز دریافت کنند.
 
 
حضور ۸ تیم در جام باشگاه‌های تکواندوی کشور
دومین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های کشور به شیوه جام جهانی با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود.
دومین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های کشور گرامیداشت «شهدای مدافع سلامت» به شیوه جام جهانی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
با اعلام کمیته مسابقات تیم‌های هیأت تکواندو سر پل ذهاب، هیأت تکواندوی اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیأت تکواندوی تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. در روز نخست (پنجشنبه، ۱۷ تیرماه) مسابقات در دو گروه پیگیری می‌شود که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند؛ تیم‌های صعود کننده در روز پایانی (جمعه، ۱۸ شهریورماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت دیدار رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود. رقابت‌ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و هر تیم باید متشکل از ۶ تکواندوکار (۴ ورزشکار اصلی و ۲ ورزشکار ذخیره که در صورت نیاز می‌توانند پس از پایان راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام کنند) باشد.

 


Page Generated in 0.0056 sec