printlogo


کد خبر: 231905تاریخ: 1400/4/14 00:00
توپ و تور

سعید معروف در صدر پرطرفدارترین‌ها
والیبالیست‌های میلیونی!
با اعلام فدراسیون جهانی والیبال، سعید معروف با 9/ 1 میلیون دنبال کننده موفق شده در بین بازیکنان والیبال بیشترین تعداد دنبال کننده را به نام خود کند.
فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام بازیکنان والیبال پرداخته و ورود «نوتسارا تومکوم» بازیکن زن تایلندی را به جمع یک میلیونی‌های اینستاگرام تبریک گفته است.
در ابتدای این لیست، نام سعید معروف به عنوان بیشترین تعداد دنبال کننده (فالوور) در اینستاگرام دیده می‌شود. ملی‌پوش والیبال ایران با 9/ 1 میلیون دنبال کننده در بین بازیکنان والیبال بیشترین دنبال کننده را به نام خود کرده است.
پس از معروف، آلیسا والدز بازیکن زن فیلیپینی با 3 /1 میلیون دنبال کننده در رده دوم بیشترین تعداد دنبال کننده در فضای مجازی قرار دارد. نام سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران هم در این فهرست دیده می‌شود؛ محمد موسوی هم موفق شده بیش از یک میلیون دنبال کننده کسب کند و اکنون ۱/۱ میلیون دنبال کننده را در اینستاگرام دارد. لازم به ذکر است که در بین بازیکنان والیبال تنها ۸ بازیکن موفق شده‌اند که به جمع یک میلیونی فالوور برسند.
 
 
رقابت اول بسکتبالیست‌ها در دیار ماتادورها
باخت به اسپانیای با تجربه
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی دوستانه خود با اسپانیا، ۸۸ - ۶۱ مغلوب شد. تیم ملی بسکتبال ایران در جریان مسابقات تدارکاتی خود برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در نخستین بازی دوستانه‌اش با تیم اسپانیا که امروز (شنبه) ۱۲ تیر در والنسیا برگزار شد، با نتیجه ۸۸ - ۶۱ شکست خورد.
تیم ایران به اسپانیایی باخت که همه بازیکنان با تجربه و حتی خداحافظی کرده خود مانند پاول گسول را دوباره به ترکیب خود بازگردانده و به دنبال کسب نتیجه خوب در المپیک توکیو است.
نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۹ - ۱۳ اسپانیا
کوارتر دوم: ۱۸ - ۲۳ ایران
کوارتر سوم: ۲۸ - ۱۰ اسپانیا
کوارتر چهارم: ۲۳ - ۱۵ اسپانیا
تیم ملی ایران در این مسابقه ۱۵ امتیاز از پرتاب‌های سه امتیازی، ۴۲ امتیاز از پرتاب‌های دو امتیازی و ۴ امتیاز از پرتاب‌های آزاد (خطا) کسب کرد.
شاگردان مهران شاهین‌طبع که پیش از این دیدار نیز سه بازی دوستانه را با تیم ملی ژاپن برگزار کرده بودند (دو باخت و یک برد)‌، در دومین بازی خود با اسپانیا باید روز دوشنبه ۱۴ تیر به میدان بروند.
 
 
آغاز رقابت‌های بسکتبال جوانان جهان
باخت سنگین برابر مدعی قهرمانی
تیم ‌ملی بسکتبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی، مقابل صربستان به میدان رفت که در پایان با نتیجه سنگین ۸۸ - ۶۷ تن به شکست داد. شاگردان محمدرضا نوری در این دیدار شروع خوبی داشتند و کوارتر نخست را ۱۴ - ۱۹ با برد پشت سر گذاشتند اما در ادامه این تیم صربستان بود که با عملکردی بهتر در دفاع زیر سبد اجازه کسب امتیاز به تیم ایران نداد. صربستان با برتری ۲۲ - ۱۴ در کوارتر دوم، با نتیجه 
36 - ۳۳ برنده نیمه نخست بازی شد. با شروع نیمه دوم هم دفاع صربستان انسجام خود را حفظ کرد تا جوانان ایران با از دست دادن پرتاب‌های سه امتیازی خود، ۲۲ - ۱۷ بازنده کوارتر سوم شوند. در کوارتر چهارم هم بازیکنان صربستان عملکرد بهتری در پرتاب‌های سه امتیازی و دفاع داشتند تا با برتری ۳۰ - ۱۷ در این کوارتر، مجموعاً به برد قاطع ۸۸ - ۶۷ دست پیدا کنند. تیم ایران در این رقابت‌ها با صربستان، لتونی و پورتوریکو همگروه است.

 


Page Generated in 0.0053 sec