printlogo


کد خبر: 231895تاریخ: 1400/4/14 00:00
لژیونرها

شکست آ.ا.ک آتن با کریم انصاری‌فرد مقابل فاینورد گل نزد
تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در دومین بازی دوستانه خود طی اردوی آمادهسازی که در هلند برپا کرده است، مقابل فاینورد تن به شکست داد. آ.ا.ک آتن که چند روزی است اردوی آماده سازی خود برای فصل جدید را در کشور هلند برگزار کرده، در دومین بازی دوستانه خود به مصاف فاینورد رفت که در این بازی شکست خورد. ولادان میلوژویچ، سرمربی سابق الاهلی عربستان که به تازگی هدایت آ.ا.ک آتن را برعهده گرفته است، برای دومین بازی متوالی با سیستم 3-3-4 تیمش را وارد زمین مسابقه کرد و باز هم کریم انصاری‌فرد را از ابتدا در ترکیب قرار داد.
آ.ا.ک در دقیقه 14 توسط موامر تانکویچ به گل رسید اما ظرف تنها 9 دقیقه به یکباره همه چیز را از دست داد. فاینورد در دقایق 29، 32 و 38 موفق شد سه بار دروازه تیم یونانی را باز کند و بازی نیز  با همین نتیجه سه بر یک به پایان رسید. انصاری‌فرد در این بازی 55 دقیقه برای آ.ا.ک آتن به میدان رفت ولی در امر گلزنی ناموفق بود. آ.ا.ک در بازی قبلی خود با نتیجه سه بر یک از سد ویتس آرنهم گذشته بود که انصاری‌فرد در آن بازی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.
 
 
تساوی آنتورپ مقال اوترخت
بیرانوند در 60 دقیقه دو گل خورد
تیم فوتبال رویال آنتورپ بلژیک که علیرضا بیرانوند در آن عضویت دارد، تمرینات آماده‌سازی پیش فصل خود را طی دو هفته اخیر آغاز کرد و یک دیدار تدارکاتی انجام داد. آنتورپ که در فصل اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، پس از دو هفته تمرین در نخستین مسابقه دوستانه به مصاف اوترخت هلند رفت و در دو نیمه ۶۰ دقیقه‌ای تمام بازیکنان خود از جمله علیرضا بیرانوند را محک زد که در نیمه اول این دیدار، ژان بوته فرانسوی درون دروازه آنتورپ بود.
نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر آنتورپ مقابل اوترخت هلند به اتمام رسید و از ابتدای نیمه دوم تمام یازده بازیکن تیم بلژیکی تغییر کردند و علیرضا بیرانوند هم از دقیقه ۶۱ در ترکیب آنتورپ قرار گرفت. چهار دقیقه پس از این تغییرات آنتورپ موفق شد گل دوم را از روی نقطه پنالتی بزند اما در ادامه اوترخت هلند دو گل به ثمر رساند تا یاران بیرانوند به تساوی دو - دو در این مسابقه دوستانه خانگی برسند. نخستین بازی یاران بیرانوند در فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک روز یکشنبه، سوم مردادماه مقابل میشلن خواهد بود.
 
 
سماک باز هم جدایی سردار را رد کرد
آزمون جایی نمی‌رود
سرگئی سماک، سرمربی زنیت در مصاحبه با یک رسانه روسی، یک بار دیگر بر ماندن آزمون در زنیت تأکید کرد. شایعات زیادی پیرامون آینده سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در رسانه‌های روسیه منتشر می‌شود. پس از اینکه چند نشریه معتبر ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت از علاقه میلان برای به خدمت‌گیری آزمون خبر دادند، اما سرگئی سماک، سرمربی زنیت این خبر را رد کرده بود.
در حالی که در رسانه‌های روسیه اخباری مبنی بر مذاکره زنیت با ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی موفق تیم ملی سوئیس شنیده می‌شود، سرگئی سماک در مصاحبه با وب سایت روسی bobsoccer ضمن بی‌توجهی به این اخبار، آن را شایعات رسانه‌ها دانست و با لبخندی به این موضوع اعلام کرد که کارش را در زنیت ادامه می‌دهد.
سماک در بخشی از مصاحبه‌اش با این رسانه روسی در مورد آینده مهاجمان تیمش یعنی سردار آزمون و سباستین دریوسی در زنیت صحبت کرد. او گفت: «تا به امروز هیچ پیشنهاد خاصی برای آزمون و دریوسی وجود ندارد، فقط اخبار و شایعات در این زمینه منتشر شده است.
 قرارداد هر دو بازیکن یک سال دیگر به پایان می‌رسد. با توجه به اینکه آنها فقط یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارند، بنابراین در این حالت دو گزینه وجود دارد. 
با توجه به پیشنهادات، باشگاه باید این بازیکنان را بفروشد و یا اینکه قرارداد آنها را تمدید کند. آزمون و دریوسی هم رهبران تیم ما بوده و بازیکنان بسیار خوبی هستند. آنها مطمئناً در تیم خواهند بود.»
در حالی که با توجه به درخشش آزمون در زنیت و تیم ملی ایران انتظار می‌رفت این بازیکن سرانجام با ترک لیگ روسیه راهی یک لیگ معتبر دیگر در فوتبال اروپا شود، اما باید تا پایان نقل و انتقالات تابستانی منتظر ماند و دید در نهایت تکلیف این مهاجم ایرانی چه خواهد شد.

Page Generated in 0.0058 sec