printlogo


کد خبر: 231891تاریخ: 1400/4/14 00:00
چه کسی آقای پاس گل لیگ بیستم می‌شود؟

هر چقدر کورس آقای گلی در لیگ امسال غیر رقابتی است و سجاد شهباززاده با عملکرد خیره‌کننده با 17 گل و فاصله 6 گل با نفر دوم در فاصله 5 هفته به پایان بازی‌ها تا حد زیادی تکلیف این عنوان را مشخص کرده، جدال برای کسب عنوان آقای پاس گل بسیار داغ است و در هفته‌های اخیر داغ‌تر هم شده است.
سروش رفیعی در جریان پیروزی پرگل سپاهان برابر مس رفسنجان برای این تیم پاس گل داد و مجموع پاس گل خود را به عدد 6 رساند و به تنهایی در صدر جدول پاس گل جای گرفت. مهدی قایدی که فصل گذشته آقای پاس گل شد، در بازی معوقه استقلال برابر پدیده پاس گل داد تا او هم به سروش ملحق شود. در دیدار گل‌گهر با پرسپولیس، تک گل نماینده استان کرمان با ضربه کاشته ارسالی احمدرضا زنده‌روح شکل گرفت تا این بازیکن هم 6 پاس گله شود و صدر جدول پاس گل شلوغ‌تر از همیشه باشد.
پشت سر این 3 بازیکن هم دو مدعی جدی آقای پاس گلی حضور دارند.
امید عالیشاه دیگر رقیب جدی برای رسیدن به این مقام است. این بازیکن در این روزها نمایش ستودنی داشته و با پاس گل‌های متعدد در رتبه سوم تاریخ باشگاه پرسپولیس از نظر تعداد پاس گل در تاریخ لیگ برتر جای گرفته است. عالیشاه هم 5 پاس گل داده و برای رسیدن به رکورددار بیشترین پاس گل در این فصل امیدوار است.
محمدرضا خلعتبری که با 76 پاس گل عنوان بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر را دارد و 2 بار آقای پاس گل شده، برای تکرار آن برای سومین مرتبه مصمم است. خلعتبری در بازی با ماشین‌سازی پاس تک گل تیمش را داد تا با 4 پاس گل در تعقیب 4 بازیکن دیگر باشد. آمار خلعتبری از این نظر از سایر رقبا تحسین برانگیزتر است و در زمان کمتری این تعداد پاس گل را داده است. شماره 99 سپاهان، به طور متوسط هر 113 دقیقه یک بار پاس گل داده و در صورتیکه در ادامه لیگ فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، می‌تواند به رسیدن به این عنوان امیدوارتر باشد. خلعتبری در صورت سبقت گرفتن از دیگر بازیکنان در کنار احسان حاج‌صفی، رکورددار بیشترین تعداد آقای پاس گلی در تاریخ لیگ برتر خواهد شد.
به جز این 5 بازیکن، محمد محبی، کریم اسلامی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کریم اسلامی هم با 4 پاس گل از دیگر شانس‌های رسیدن به آقای پاس گلی هستند.
 

Page Generated in 0.0055 sec