printlogo


کد خبر: 231886تاریخ: 1400/4/14 00:00
کنعانی چهارشنبه در کمیته اخلاق
با فیلم جعلی می‌خواهند حاشیه بسازند

انتشار ویدئویی از محمدحسین کنعانی زادگان در فضای مجازی باعث احضار او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شد تا درباره آن فیلم و ناسزایی که ظاهراً او گفته توضیحاتی را ارائه دهد. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قرار است چهارشنبه هفته جاری در این جلسه شرکت کرده و درباره صحبت‌های جنجالی خود در مواجهه با هوادار استقلال توضیح دهد.
کمیته اخلاق فدراسیون برای اینکه بازی‌های لیگ برتر تحت تأثیر دعوت از بازیکنان تیم‌ها قرار نگیرد خواسته است تا جلسه با کنعانی و سایر عوامل فنی و اجرایی باشگاه‌های لیگ برتری بعد از پایان هفته بیست و ششم برگزار شود بنابراین کنعانی زادگان بعد از دیدار با فولاد به جلسه کمیته اخلاق می‌رود.
با این حال کنعانی زادگان در مصاحبه کوتاهی به فارس گفته: «متأسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند. همه هواداران فوتبال در کشورمان برای من قابل احترام هستند و هیچ‌ وقت به هیچکس بی‌احترامی نکردم. تمام تمرکز ما روی کسب قهرمانی پنجم است و هیچ حاشیه و مشکلی نمی‌تواند من و سایر بازیکنان پرسپولیس را از این مسیر دور کند.»
البته باشگاه پرسپولیس هم که پیگیر این پرونده است بررسی‌‌هایی را درباره این فیلم و اقدام مدافع خود انجام داده و به احتمال فراوان لایحه ای را در جلسه کمیته اخلاق ارائه خواهد کرد.
کنعانی و هواداران پرسپولیس می گویند این فیلم عمداً با صداگذاری جهت تخریب این مدافع ملی پوش و تضعیف پرسپولیس درست شده چرا که در مقطع پایانی فصل و در جنگ برای رسیدن به قهرمانی محرومیت یکی از دو مدافع اصلی تیم پرسپولیس می‌تواند مشکلات بزرگی برای این تیم ایجاد کند. از طرفی کنعانی اخیراً مصاحبه هایی درباره مسائل مالی باشگاه و اختلاف بازیکنان تیمش با استقلالی‌ها انجام داده بود تا در کانون توجه هواداران و اعضای تیم رقیب قرار بگیرد پس بعید نیست که او را اینطوری هدف گرفته باشند.
 

Page Generated in 0.0040 sec