printlogo


کد خبر: 231883تاریخ: 1400/4/14 00:00
لک در پی رسیدن به رکورد
کلین شیت مظاهری و بیرانوند

حامد لک که ابتدای فصل جاری به پرسپولیس پیوست در فصل گذشته ۸ بار کلین شیت داشت اما حالا تا پایان هفته بیست و پنجم توانسته آن را به عدد ۱۳ برساند. البته این پیشرفت با توانایی خط دفاعی پرسپولیس رقم خورد تا سرخ‌ها آماری قابل قبول همچون چهار سال گذشته که به قهرمانی رسیدند ارائه دهند. تاکتیکی که به نظر می‌رسد مسیر خوبی برای رسیدن به قهرمانی در فوتبال باشگاهی کشور برای پرسپولیسی‌هاست.
لک در حالی مقابل فولاد برای رسیدن به چهاردهمین کلین شیت تلاش خواهد کرد که رقیبش در استقلال آمار مشابهی را داشته است. رشید مظاهری که فصل گذشته در چارچوب دروازه تراکتور قرار داشت توانسته بود ۱۴ بار مانع از گل خوردن تیمش در لیگ برتر فصل گذشته شود. آماری که حالا لک قصد دارد به آن حمله کند و اسم خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد.
لک البته انگیزه‌های دیگری هم برای بهبود آمار فردی خود دارد. او در حالی برای رسیدن به کلین‌شیت‌های بیشتر تلاش می‌کند که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پیشین پرسپولیس در چهار سال قهرمانی با سرخ‌پوشان آمار خوبی از خود به جای گذاشته بود. بیرانوند در فصل 
1396-97 توانست ۱۷ بار دروازه سرخ‌پوشان را بسته نگه دارد که حالا لک می‌تواند آن را شکسته و بالاتر از اسم او در یاد هواداران پرسپولیس بماند.
 

Page Generated in 0.0042 sec