printlogo


کد خبر: 231879تاریخ: 1400/4/14 00:00
خبر

یادداشت علی سامره بعد از جدایی از پدیده
علی سامره از کادر فنی تیم پدیده جدا شد؛ آن هم در حالی که تنها 4 هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است. او دیروز با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی‌اش پرده از این تصمیم برداشت و نوشت: «هر آمدنی، رفتنی هم دارد؛ این قاعده کل زندگی است! هیچ چیز ابدی نیست؛ مهم آن است در این رفت و آمدها، انسان بهتری باشیم و در بزنگاه‌های مهم اخلاق و انسانیت را نبازیم! در این مدتی که در خدمت تیم پدیده خراسان بودم، با وجود همه چالش‌ها، سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت اما هدف و قلب‌ها برای موفقیت و عبور از این سنگلاخ‌ها بود! اگرچه قسمت نیست بیشتر از این در خدمت تیم پدیده باشم اما از صمیم قلب، برای باشگاه بزرگ پدیده، کادر فنی محترم، بازیکنان عزیز و همچنین هواداران پرشور و باتعصب پدیده، آرزوی موفقیت دارم! خداحافظ خراسان - ارادتمند همه، علی سامره». علی سامره بعد از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی پدیده به همراه محمد نوازی به کادر فنی این تیم ملحق شد. او پیش از این در تیم‌های پایه استقلال و مس رفسنجان مربیگری کرده بود اما حضورش در کنار مهدی رحمتی به پایان فصل نرسید و همانطور که اشاره شد در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی‌ها تصمیم گرفت به حضور خود در مشهد پایان دهد. او در خصوص دلایل این تصمیم در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش نوشت به نکته‌ای اشاره نکرده است.
 
سعید واسعی به تراکتور برگشت
سعید واسعی هافبک تراکتور که به دلیل بی‌انضباطی از سوی رسول خطیبی کنار گذاشته شده بود، با تصمیم فیروز کریمی به جمع تی‌تی‌ها بازگشت. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور در اولین هفته کاری خود پس از برگزاری جلسه‌ای با سعید واسعی، با او به توافق رسید که هافبک سابق پیکان اجازه حضور در تمرینات و بازی‌ها را داشته باشد. با این شرایط واسعی می‌تواند مقابل استقلال بازی کند. سعید واسعی فصل آینده هم با تراکتور قرارداد دارد.
  
مخالفت با جدایی الهامی از نساجی
ساکت الهامی که پس از بازی اخیر نساجی مازندران مقابل پیکان از سمت خود استعفا داده بود، عصر دیروز در جلسه‌ای با رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی حضور یافت تا دغدغه‌های خود را به او عنوان کرده و دلیل جدایی خود را بگوید. الهامی در نشست خبری پس از بازی اخیرشان با پیکان در اعتراض به عدم تصمیم‌گیری کمیته استیناف و طولانی شدن رسیدگی به پرونده مسابقه پیکان و سایپا، از سمت خود کناره‌گیری کرده بود که مالک باشگاه نساجی با تصمیم او مخالفت کرد. حدادیان در جلسه دیروز با ساکت الهامی وعده مساعدت و پیگیری جدی از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده بازی پیکان و سایپا را داشت و همچنین ادامه حمایت از این سرمربی و بازیکنان نساجی برای تداوم موفقیت در لیگ بیستم را اعلام کرد.
  
بوحمدان هم بازی با استقلال را از دست داد
تراکتور در حالی این هفته برابر استقلال قرار خواهد گرفت که تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. از اردوی تراکتور خبر می‌رسد حمید بوحمدان هم به جمع غایبان سرخ‌پوشان اضافه شده است و این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برابر استقلال به میدان برود. البته پیمان بابایی مهاجم تراکتور بعد از دو ماه از بند مصدومیت رها شده است و می‌تواند در بازی با استقلال تیمش را همراهی کند.
  
بازی ذوب‌آهن و سایپا زیر ذره‌بین ناظر انضباطی
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال از حضور ناظر انضباطی و اخلاق در بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپای تهران خبر داد. بازی ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در حالی امروز برگزار می‌شود که سیدحسین بیستگانی به عنوان ناظر کمیته اخلاق و سجاد پناهی به عنوان ناظر انضباطی در این مسابقه حضور خواهند داشت.
  
پاتوسی به پرسپولیس می‌رسد
فولاد خوزستان فردا در اهواز به مصاف پرسپولیس می‌رود و جواد نکونام برای این مسابقه بازیکنان مختلفی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آیاندا پاتوسی یکی از بازیکنان مصدوم فولاد در بازی‌های گذشته این تیم بود اما این بازیکن با توجه به شرایط موجود فولاد می‌تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.
  
برنامه شاگردان قلعه‌نویی تا بازی با تراکتور
گل‌گهر دیروز از تهران راهی سیرجان شد تا اردوی خودش را برای بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک برپا کند. بازیکنان گل‌گهر پانزدهم تیر در هفته بیست و ششم به مصاف آلومینیوم می‌روند و پس از آن هم تمریناتشان را در سیرجان ادامه می‌دهند. شاگردان امیر قلعه‌نویی سپس روز هجدهم تیر راهی تبریز می‌شوند تا نوزدهم در بازی هفته بیست و هفتم مقابل تراکتور به میدان بروند.
 

Page Generated in 0.0047 sec