printlogo


کد خبر: 231873تاریخ: 1400/4/14 00:00
مصاحبه

شکاری: 300 هزار یورو را روبین می‌دهد، نه من
به تازگی دادگاه بین‌المللی ورزش باشگاه روبین‌کازان را به پرداخت 300 هزار یورو به حساب باشگاه ذوب‌آهن به خاطر حق رشد رضا شکاری محکوم کرده است. شکاری هافبک گل‌گهر در این باره می‌گوید: «سعید آذری در اصفهان به من خیلی لطف کرد و به گردنم خیلی حق دارد اما به خاطر باشگاه ذوب‌آهن باید کارش را می‌کرد. من در این ماجرا دخالت نمی‌کردم اما به تازگی‌ متوجه شدم ۱۱۵هزار یورویی که ذوب‌آهن قبلاً دریافت کرد، حق رشد (حق آموزش) من بوده ولی فکر می‌کردم پول رضایتنامه‌ای است که در قرارداد نوشته بودیم. به هر حال حکم به نفع باشگاه ذوب‌آهن صادر شد. باشگاه روبین‌کازان به پرداخت ۳۰۰هزار یورو محکوم و جریمه شد. این رأی برای من هیچ محرومیت و تبعاتی ندارد. با این‌ حال آنها هم حق اعتراض دارند و ذوب‌آهن به این راحتی نمی‌تواند پول را بگیرد.» هافبک گل‌گهر در رابطه با اینکه احتمالاً فیفا به خاطر رأی دادگاه بین‌المللی ورزش رأی جدیدی را علیه او صادر خواهد کرد؛ توضیح می‌دهد: «من در این باره چیزی نشنیده‌ام. اگر موضوعی بود حتماً به من اطلاع داده می‌شد. پرونده از سوی فیفا مختومه شده و دادگاه بین‌المللی ورزش در مورد آن رأی صادر کرده. بعید می‌دانم پرونده دوباره به فیفا برگردد و رأی تازه‌ای در خصوص این پرونده صادر شود.»
 
 
تارتار: پیکان اگر می‌خواهد بزرگ شود باید سپاهان را ببرد
مهدی تارتار سرمربی پیکان معتقد است، تیمش اگر می‌خواهد بزرگ شود باید برابر تیم‌های بزرگی مثل سپاهان نتیجه بگیرد: «تمام تلاش ما این است که بتوانیم مقابل سپاهان برنده شویم و این به خاطر موقعیت خودمان است. من به بازیکنان گفته‌ام که پیکان اگر می‌خواهد بزرگ شود باید مقابل تیم‌های بزرگ از جمله سپاهان برنده شود. در حال حاضر ما فقط به خاطر خودمان می‌خواهیم پیروز شویم. با حکم ناعادلانه کمیته انضباطی هنوز در خطر سقوط هستیم و به همین دلیل سه امتیاز بازی با سپاهان برای پیکان بسیار مهم است.»
 
 
تبریزی: پنالتی نادرست هم علیه گل‌گهر نگیرند
مرتضی تبریزی مهاجم گل‌گهر سیرجان که نسبت به داوری‌ها معترض است، در مورد اتفاقات بازی با پرسپولیس و مسائل و حواشی آن، می‌گوید: «باید نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد. در این بازی داور می‌توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. روی یک پنالتی غافلگیر شدیم ولی پنالتی ما هم اگر گرفته می‌شد قطعاً بازی ۲ بر ۲ مساوی می‌شد. در این صورت شرایط بهتری از نظر روحی پیدا می‌کردیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم. در مورد داوری‌ها هم هرچه بگویم فایده ندارد و لوث شده. همه می‌بینند. در این دو هفته کمترین حق ما دو پنالتی بود ولی متأسفانه گرفته نشد. نمی‌گوییم به نفع ما بگیرند. عدالت را رعایت کنند. اگر پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند حداقل علیه ما هم پنالتی نادرست نگیرند.»
 
 
کرمانشاهی: خالقی‌فر خیلی‌ خوب نقش بازی کرد
نفت مسجدسلیمان‌ در هفته‌ای ‌که گذشت در دربی ‌خوزستان به مصاف صنعت‌نفت آبادان رفت که در ادامه نتایج سینوسی در این بازی خانگی تن به شکست داد. حالا نفتی‌ها برای فرار از رده‌های پایینی نیاز مبرمی به امتیازات هفته‌های آخر دارند. فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مورد این بازی می‌گوید: «در این بازی برنامه ما سه ‌امتیاز بود، حملات متعددی داشتیم ولی متأسفانه روی اشتباهات ‌بچگانه غافلگیر شدیم و ‌گل دریافت کردیم. تیم صنعت‌نفت آبادان هم برای تک‌امتیاز بازی پا به میدان‌ گذاشته بود و از شروع‌ بازی در‌ بعضی از صحنه‌های بازی اقدام به تلف کردن ‌وقت بازی می‌کردند.» کرمانشاهی ‌در مورد صحنه پنالتی بحث‌برانگیز این بازی‌ توضیح می‌دهد: «احساس می‌کنم در آن صحنه که یک‌ برخورد طبیعی بود خالقی‌فر خیلی خوب نقش بازی کرد و داور تحت تأثیر اعتراضات تیم نفت مجاب به گرفتن پنالتی شد.»
 

 


Page Generated in 0.0046 sec