printlogo


کد خبر: 231852تاریخ: 1400/4/13 00:00
جریمه دختر هندبالیست سپاهان به جرم پرسپولیسی بودن

راضیه جانباز، بازیکن تیم هندبال سپاهان به دلیل انتشار یک استوری ابراز علاقه به تیم فوتبال پرسپولیس از سوی باشگاه سپاهان جریمه مالی شده و از تیم کنار گذاشته شد.
ماجرا از جایی آغاز شد که راضیه جانباز بازیکن تیم هندبال دختران سپاهان در جریان برگزاری بازی‌های یورو ۲۰۲۰ در پاسخ به کل‌کل فوتبالی یکی از دنبال کنندگانش یک استوری منتشر کرد و به شوخی نوشت: اونی که قهرمانه یکی انگلیسه یکی پرسپولیس.
وی که پیش از این در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود از کودکی علاقه‌مند به پرسپولیس بوده مشکلی برایش پیش نیامده بود اما حضور امسال او در سپاهان برایش دردسرساز شد.
طی سه روز گذشته سیل کامنت‌های فحاشی زیر آخرین پست اینستاگرام دختر هندبالیست حیرت انگیز بوده و در پی همین هجمه‌ها مدیریت باشگاه سپاهان و در رأس آنها محمدرضا ساکت که همواره ژست اخلاق مداری و حامی ارزش‌ها به خود می‌گیرد در واکنش به این فحاشی‌ها، ضمن تذکر رسمی ۳۰ درصد از قرارداد این بازیکن را کسر کرده و با این بازیکن ملی‌پوش قطع همکاری کرده است. آن هم در حالی که تیم هندبال سپاهان هیچ رقابتی با تیم فوتبال پرسپولیس ندارد و اصلاً در دو رده مجزای دختران و پسران در حال رقابت هستند و تا ابد مقابل یکدیگر قرار نخواهند گرفت!
راضیه جانباز ملی‌پوش تیم ملی هندبال که متولد کرمان است در سال‌های گذشته برای تیم‌هایی چون تأسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران و ثامن الحجج سبزوار بازی کرده این فصل در تیم هندبال سپاهان توپ زد. جانباز که برترین گلزن تیم ملی است از سال ۲۰۱۰ میلادی به عضویت تیم ملی هندبال درآمده و سه دوره در مسابقات قهرمانی آسیا برای کشورمان به میدان رفته است.
در این میان هواداران پرسپولیس خواستار این هستند تا باشگاه پرسپولیس نسبت به این مسأله واکنش نشان دهد. در یکی از صفحات هواداری که این خبر منتشر شده آمده است: «در این شرایط وظیفه باشگاه پرسپولیس به عنوان مردمی‌ترین و پرطرفدارین تیم کشور این است که نه فقط در حمایت از یکایک هواداران میلیونی خود، بلکه در جهت حفظ ارزش برند و جایگاه والای تیمش در این مواقع وارد ماجرا شده و حمایت خود را از حامیانش به شکل عملی نشان دهد تا هیچ‌کس از بیان علاقه به تیم محبوبش ترسی نداشته باشد.»

Page Generated in 0.0049 sec